تاریخ انتشار: 1399/01/18 11:43
کد خبر: 65969

واکنش مالک باشگاه شهرخودرو به درخواست پرسپولیس بابت تخفیف برای پرداخت بدهی

مالک باشگاه شهرخودرو در واکنش به درخواست تخفیف پرسپولیس بابت بدهی انتقال یحیی گل‌‎محمدی گفت: پس از خوش قولی‌های صورت گرفته حتما هم که به این موضوع فکر خواهم کرد!
واکنش مالک باشگاه شهرخودرو به درخواست پرسپولیس بابت تخفیف برای پرداخت بدهی

فرهاد حمیداوی  در واکنش به درخواست پرسپولیس بابت تخفیف برای پرداخت بدهی مبلغ انتقال گل‌محمدی گفت: چنین درخواستی به دست من نرسیده اما پس از خوش‌قولی‌های مدیرعامل سابق، سرپرست فعلی، تمامی اعضاء هیات‌مدیره و مدیر مالی باشگاه پرسپولیس حتما به تخفیف دادن هم فکر خواهم کرد!

وی با ابراز تعجب از بدقولی‌های صورت گرفته مسئولان باشگاه پرسپولیس متذکر شد: از 23 بهمن تا امروز، در تقویم مدیران باشگاه پرسپولیس روز شنبه اصلا وجود نداشته چون از آن روز هر بار مسئولی از این باشگاه به ما زنگ زده گفته تا همین شنبه مطالبات‌تان را پرداخت خواهیم کرد و نمی‌دانم چرا این شنبه برای آنها فرا نمی‌رسد.

مالک باشگاه شهرخودرو در خصوص خبر حل شدن مشکل سرلک و جعفری با نساجی مازندران نیز گفت: ما با خود نساجی توافق کردیم و از این بابت مشکلی نیست. ما منتظر نتیجه اعتراض به رای‌مان هستیم که در استیناف است و فعلا هر موقع پیگیر شدیم ما را به بعد از کرونا موکول کرده‌اند.

حمیداوی در پاسخ به اینکه تمرینات شهرخودرو از چه زمان مجددا از سر گرفته خواهد شد نیز خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود، محکوم به صبر کردن هستیم تا ببینیم فدراسیون چه می‌گوید اما آقای سرآسیایی سرمربی محترم باشگاه و کادر فنی به صورت مجازی در حال برنامه‌ریزی و رصد تمرینات بازیکنان هستند. به هر حال باید صبر کنیم تا زودتر چاره‌ای برای عبور از این روزهای کرونایی پیدا شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xky6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل محمدی تعطیلات سرخپوشان را بیشتر می کند؟