تاریخ انتشار: 1399/01/19 13:08
کد خبر: 65890

استراماچونی: نحوه جدایی‌ام از استقلال دراماتیک بود/ برای اینکه نشان بدهم هنوز استقلالی هستم؛ ۴ را نشان دادم

سرمربی ایتالیایی سابق استقلال می گوید بعد از جدایی از این تیم پیشنهادهایی از تیم های ایرانی دریافت کرده است.
استراماچونی: نحوه جدایی‌ام از استقلال دراماتیک بود/ برای اینکه نشان بدهم هنوز استقلالی هستم؛ ۴ را نشان دادم

آندره آ استراماچونی یکی از جنجالی ترین مربیان خارجی است که به فوتبال ایران آمده است. او با اینکه با استقلال نتایج خوبی کسب کرد، ناگهان به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه به کشورش رفت و دیگر هم به ایران نیامد. استراماچونی که این روزها در قرنطینه خانگی به سر می برد و هدایت تیمی را نیز برعهده ندارد، گفت و گویی را با روزنامه فرهیختگان انجام داده که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

فعلا سلامتی مهم‌تر از هر چیز است

استرا در ابتدا از شرایط سخت روزهای قرنطینه در ایتالیای بحران‌زده یاد کرد و اظهار داشت: «امیدوارم این روزها زودتر تمام شود تا به سرکارهایمان بازگردیم. اگرچه بودن در کنار خانواده همیشه لذت‌بخش است اما روزهای دوری از فوتبال به سختی سپری می‌شود. البته قبول دارم که سلامتی نسبت به هر چیزی ارجحیت دارد. از سوی دیگر به خاطر شرایطی که در ایتالیا هست احساس مردم ایران که مانند مردم کشورم به شدت درگیر این ویروس خطرناک شده‌اند را درک می‌کنم و امیدوارم هرچه سریع‌تر با پایان این شرایط بتوانیم زندگی نرمال گذشته را دنبال کنیم. این یک مشکل جهانی است و باید همه دست‌به‌دست هم بدهیم و اراده محکمی برای پایان دادن به کرونا داشته باشیم».

 **جدایی‌ام دراماتیک بود

فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه‌های نامدار ایتالیایی در تازه‌ترین فعالیتش در فضای مجازی از دلتنگی آندره‌آ استراماچونی گفته و اعلام کرد او همیشه از ایران و استقلال به نیکی یاد می‌کند. او تاکید کرده بود که استرا هنوز خود را یک استقلالی می‌داند و اخبار این تیم را دنبال می‌کند. سرمربی سابق آبی‌ها در این خصوص یادآور شد: «همه تیم‌هایی که در آنجا کار کرده‌ام در قلبم هستند اما نحوه جدایی‌ام از استقلال دراماتیک بود و به همین دلیل به شکل دیگری این تیم را دوست دارم.»

 **از ایران پیشنهاد داشتم اما نپذیرفتم

بعد از اینکه استرا از ایران رفت شایعاتی درباره قرار گرفتن نامش در لیست برخی تیم‌ها برای نیم‌فصل دوم منتشر شد. ظاهرا اخبار منتشر شده صحت داشته‌اند. وی در این خصوص گفت: «بعد از جدایی‌ام از استقلال یکی دو تیم ایرانی مذاکراتی را برای نیم‌فصل دوم با مدیر برنامه‌هایم آغاز کردند، اما واقعیت این است که نمی‌خواستم در ایران به جز استقلال به تیم دیگری فکر کنم و به سرعت جواب منفی دادم. من محبت استقلالی‌ها چه در روزهای حضورم در این تیم و چه پس از این دوره را هرگز فراموش نمی‌کنم و امیدوارم دوباره یک روز بتوانم هواداران را از نزدیک ببینم».

 ** 4 نشان دادم چون استقلالی‌ام

استراماچونی درباره نشان دادن عدد ۴ در لایو اینستاگرامش گفت: «به هر حال می‌دانم که عدد ۴ نماد استقلال است و هواداران تیم نسبت به این عدد علاقه خاصی دارند و من هم برای اینکه نشان بدهم هنوز استقلالی و از طرفداران این تیم هستم؛ ۴ را نشان دادم».

 **بازگشت به استقلال؟ هر چیزی ممکن است

صحبت‌هایی هم درباره اینکه احتمال دارد روزی دوباره استراماچونی - که بعد از جدایی از استقلال هنوز هم با تیم جدیدی به توافق نرسیده و بدون تیم است - به ایران برگردد و سرمربی استقلال شود، مطرح شده است. مربی سرشناس ایتالیایی در این باره گفت: «در دنیای مربیگری هرچیزی امکان‌پذیر است».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8ypw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استراماچونی مرخصی نرفت