تاریخ انتشار: 1399/01/19 17:38
کد خبر: 65877

ادعای پیشکسوت استقلالی: منظور روشن، همایون بهزادی نبود!

دروازه‌بان و مربی اسبق استقلال گفت: استقلال در بحران بدهی هاست، اما در مورد لیگ معتقدم برگزاری آن ریسک بزرگی است و امیدوارم کسی صدمه نبیند.
ادعای پیشکسوت استقلالی: منظور روشن، همایون بهزادی نبود!

منصور رشیدی دروازه‌بان و مربی اسبق استقلال می‌گوید برای حل مشکلات باشگاه‌های دولتی قوه قضاییه می‌تواند کمک بزرگی انجام دهد. این پیشکسوت به خبرورزشی گفت: استقلال و پرسپولیس دولتی و مردمی هستند و هر فردی به منافع مردم و بیت‌المال صدمه زده، باید محاکمه شود. یک راهکار ساده وجود دارد؛ اینکه حساب‌های مالی بازرسی شوند و مدیرانی که در ادوار گذشته بدهی به ارث گذاشته‌اند، آن را از جیب خود بپردازند. اکثر کسانی هم که در این باشگاه‌ها مدیر بوده‌اند، ثروتمند هستند و کارشان به زندان نمی‌کشد.

این ملی‌پوش قدیمی ادامه داد: کجای این حرف غیرعادلانه است؟ استقلال و پرسپولیس در دل میلیون‌ها ایرانی جا دارند و پول‌شان هم بیت‌المال است. فردی که با بی‌لیاقتی امروز این باشگاه‌ها را در بحران قرار داده، باید جبران خسارت کند. حالا به هر جایی هم وصل باشد، باید مقابل قانون تمکین کند. اصلاً این مدیران بحران‌آفرین با چه متر و ملاکی انتخاب شده‌اند؟ چرا نباید پاسخگو باشند؟ به نظر من پیرمرد، که چند دهه خدمتگزار این فوتبال بوده‌ام مدعی‌العموم و قوه قضاییه می‌تواند کمک بزرگی به استقلال و پرسپولیس که بیت‌المال هستند، انجام دهد و مدیرانی که بدهی ایجاد کردند را محکوم به پرداخت میزان خسارتی که به جا گذاشته‌اند، کند. مثلاً اگر بنده مدیرعامل بودم و ۱۰ میلیارد از جمع بدهی‌های امروز از زمان من به جا مانده، محکوم به پرداخت آن مبلغ شوم. الان ۵۵۰هزار دلار باید به شفر پرداخت شود که می‌شود حدود ۲۰ میلیارد که برای ۸۰درصد مردم ایران داشتن چنین پولی یک رؤیاست یا بدهی به جپاروف و خیلی‌های دیگر.

رشیدی درخصوص درگیری رسانه‌ای برخی پیشکسوتان سرخابی گفت: زندگی کوتاه است و نباید یکدیگر را برنجانیم. اولاً توضیح بدهم منظور حسن روشن در مصاحبه اش شادروان همایون بهزادی نبود و نیست، چون از زمان بازیگری یادم هست حسن روشن علاقه زیادی به آقای بهزادی داشت و تا روزی هم که همایون‌خان در قید حیات بود، رابطه خیلی خوبی داشتند و اگر بخواهم بگویم منظورش چه کسانی می‌توانند باشند، کار درستی نکرده‌ام. آقای بهزادی جزو فوتبالی‌های باسواد این مملکت بود و اشعار مولانا و حافظ را حفظ بود و در اردو‌های تیم ملی با نفس گرمش به همه روحیه می‌داد.

رشیدی درخصوص شرایط استقلال و ادامه لیگ برتر گفت: استقلال در بحران بدهی هاست، اما در مورد لیگ معتقدم برگزاری آن ریسک بزرگی است و امیدوارم کسی صدمه نبیند. همین‌طوری کلی مشکل داریم و خیلی‌ها مجبورند برای گذران زندگی در این وضعیت قرمز به بیرون بروند. اینکه بعضی‌ها می‌گویند مردم چرا قفسه‌های فروشگاه‌ها را خالی نکرده‌اند هم یادشان باشد، چون پول و پس‌انداز نداشتند، نتوانستند اندازه مصرف دو، سه ماه برای خانه مایحتاج بخرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2am7pe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط و نشان جدید / کسانی که استقلال را به حاشیه بردند، معرفی می‌کنم!