تاریخ انتشار: 1399/01/21 19:44
کد خبر: 65691

ستاره دورتموند مهمان ویژه برنامه عادل فردوسی پور شد

هافبک آلمانی تیم فوتبال بورسیا دورتموند آلمان در اولین قسمت برنامه فوتبال صد و بیست مهمان ویژه برنامه عادل فردوسی پور خواهد بود.
ستاره دورتموند مهمان ویژه برنامه عادل فردوسی پور شد

برنامه فوتبال صد و بیست که از اسفند ماه سال گذشته و بخاطر عید نوروز پخشش متوقف شده بود، امشب (21 فروردین ماه) با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور روی آنتن شبکه ورزش می رود.

این برنامه به نود فوتبال خارجی معروف است و مسابقات اروپایی در سرتاسر جهان را رصد و به قاب تصویر می کشد.
یکی از بخش های جذاب این برنامه محبوب، برقراری ارتباط اسکایپی با ستاره های داخلی و خارجی فوتبال است که جذابیت های خاص خودش را دارد.

عادل فردوسی پور برای جذاب‌تر شدن کارهایش همیشه سعی کرده بزرگان فوتبال جهان را یا به استودیوی برنامه‌هایش مثل نود یا از طریق ارتباط اینترنتی در فوتبال صد و بیست مشارکت دهد.

از فرناندو سانز و ژاوی و ژاوی آلونسو گرفته تا دیگو فورلان و کلارنس سیدررف و ... همه‌ی این چهره های مشهور سابقه حضور در برنامه‌های عادل فردوسی پور را داشته و یا جلوی دوربین او قرار گرفته اند.

حالا امشب که اولین قسمت برنامه فوتبال صد و بیست در سال جدید قرار است ساعت 23 از شبکه ورزش پخش شود، این تهیه کننده و مجری محبوب با هماهنگی‌هایی که انجام داده است، یک سورپرایز و مهمان ویژه از طریق ارتباط اینترنتی دارد. آن شخص "امره جان" ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه های لیورپول و یوونتوس و بازیکن فعلی باشگاه بورسیا دورتموند آلمان است که قطعا این گفتگو میتواند بسیار جذاب و دیدنی باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vly5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پخش برنامه فردوسی‌پور در شبکه ورزش از پنجشنبه