تاریخ انتشار: 1399/01/24 13:10
کد خبر: 65486

عذرخواهی سیاوش یزدانی از هواداران پرسپولیس و شجاع خلیل‌زاده

مدافع تیم فوتبال استقلال می‌گوید من تمام کسانی را که به من توهین کردند را حلال می‌کنم وامیدوارم آن‌ها نیز من را ببخشند و حلال کنند.
عذرخواهی سیاوش یزدانی از هواداران پرسپولیس و شجاع خلیل‌زاده

صبح امروز مدافع تیم فوتبال استقلال که در این فصل بسیاری از بازی‌ها را به علت مصدومیت ازدست‌داده بود در ویدیویی که به‌صورت زنده در اینستاگرام بخش کرد در مورد بسیاری از مسائل و حاشیه‌هایی که در این فصل گریبانگیرش شده صحبت کرد و بابت بسیاری از اشتباهات گذشته‌اش عذرخواهی کرد.

مصدومیت

درخصوص مصدومیتم باید بگویم که من تا حالا اصلاً مصدوم نشده بودم و تابه‌حال رنگ کادر پزشکی و فیزیوتراپی را ندیده بودم. اما متأسفانه از شانس بدم امسال دچار مصدومیت شدم و انصافاً جراحت سختی هم بود. پای من از ناحیه همسترینگ دچار پارگی شد. راستش را بخواهید بعد از چند روز نتوانستم با این مشکل کنار بیایم و تمریناتم را دوباره شروع کردم و همین بی‌احتیاطی مصدومیتم را تشدید و طول درمانم را بیشتر کرد و خواستم این موضوع را توضیح بدهم.

یک مصدومیت دیگر هم در تمام این سال‌ها داشتم که مربوط به عضلات زیر شکمم است که 6-7 سال است که آن را دارم که به گواه پزشکان تیم همواره با امپول ضد درد دربازی‌ها حضور پیدا می‌کردم. در کل این دو مصدومیت مخصوصاً عضلات زیر شکم خیلی من را اذیت می‌کند. تا آنجا که می‌خواستم آن را عمل کنم اما چون وقتی دیدم دوران نقاهتش 2 ماه است از فکرش بیرون آمدم. اما الآن خداروشکر شرایطم خوب است

درگیری با شجاع خلیل زاده

من فکر کنم بارها بابت ان توهینی که در دیدار سپاهان و پرسپولیس مرتکب شدم تابه‌حال ده‌ها بارمعذرت خواهی کردم و الآن هم برای آخرین بارمعذرت می‌خواهم و تصورمیکنم که این قضیه دیگر لوث شده است. خب دران لحظه هم چون روی پای من لگد کرده بودند عصبانی شدم و کنترل خودم را از دست دادم که این ممکن است برای هرکسی پیش بیاید. به‌هرحال اول از مادر خودم معذرت می‌خواهم که مثل پدرم، خواهرم و به‌نوعی اکثر اقوامم معلم هستند و بعدازآن از مادر آقای خلیل زاده و بعد این دو نفر از تمام مادران سرزمینم معذرت می‌خواهم. من نباید آن فحش را می‌دادم اما متأسفانه آن لحظه عصبانی شدم.

مصاحبه جنجالی پس از بازی پرسپولیس و سپاهان

در مورد آن مصاحبه باید بگویم واقعاً نیتم دلسوزانه بود. شاید لحنم بد بود اما نمی‌خواستم درگیری ایجاد شود و بازهم از هواداران محترم پرسپولیس اگر از من ناراحت شدند معذرت‌خواهی می‌کنم. آن‌ها عاشق تیمشان هستم و من هم عاشق تیم خود هستم.

درگیری با مأموران نیروی انتظامی در دیدار دربی

من هم توانستم مثل خیلی‌ها سرم را مثل کبک در برف فروکنم و هیچ‌چیزی را به روی خودم نیاورم که اگر سکوت می‌کردم قطعاً به نفع من بود. ولی من می‌خواستم از حقوق مردم کشورم دفاع کنم. خب به‌هرحال ما آدم‌های معروفی بودیم که به ناحق کتک خوردیم ولی این در حالی است که یکسری افرادی هستند که هیچ تریبونی ندارند و من می‌خواستم از حق آن‌ها دفاع کنم چون یک سری از هواداران در ورزشگاه خیلی مظلوم واقع می‌شوند وهمانطورهم که قبل گفتم بر ضرر من بود چون آدم با بعضی‌ها نباید درگیر شود ولی من درافتادم. البته درخصوص این موضوع باید اضافه کنم به‌هیچ‌وجه پی گیر نشدم و تنها می‌خواستم که مصاحبه انجام دهم که دادم و امروز از هیچ‌کسی شکایتی ندارم.

چرا فحش می‌دهید؟

یک‌چیزی می‌خواستم بگویم که من باوجوداینکه بارها معذرت‌خواهی کردم اما بازهم می‌بینم که به من فحاشی می‌شود که واقعاً درشان مردم نیست. من خودم را از مکتب شاهین (سپاهان) و تاج می‌دانم و باید هرکسی اصالت خود را نشان دهد و فوتبالیست بودن فقط به توانایی هر فرد در داخل زمین بستگی ندارد لکه در بیرون از زمین هم باید رعایت بسیاری از مسائل دیگر هم بکنید.

یک نکته از تماشاگران پرسپولیس

 من با خیلی از بازیکنان پرسپولیس رفیق صمیمی و تو رگی هستم و همه می‌دانند که من اخلاق داخل زمینم با بیرون آن بسیار فرق می‌کند و یک نکته از هواداران پرسپولیس هم بگویم که من را بیرون که می‌بینند به من می‌گویند که ما را حلال کنید که اینقدربه تو توهین می‌شود. من واقعاً چیزی توی دلم نیست و دوست داشتم این کدورت‌ها از بین برود و درواقع ارزش ندارد. شما الآن ویروس کرونا را ببینید که تعدادی از هم‌وطنان خوبمان را از دست دادیم و فوتبال در مقایسه با جان افراد اصلاً ارزش ندارد که بخواهیم باهم دعوا کنیم.

حرف آخر

من کسانی را که احیاناً به من فحش دادند و بی‌احترامی کردند را می‌بخشم و حلال می‌کنم و امیدوارم که برعکس این امر هم اتفاق بیفتد و همه من را با این عذرخواهی و توضیحاتم حلال کنند. امیدوارم که حاشیه‌ها از دوروبر من جمع شود چون من اصلاً علاقه‌ای به حاشیه ندارم و حدود 7 ماه هم بود که اینستاگرام خودم را جمع کرده بودم و در کل دوست دارم که نقاب منفی که روی صورت من را گرفته برداشته شود و مردم پشت نقاب را هم ببیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqdzg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجیدی: همه تیم ها از بازی پرسپولیس- سپاهان متضرر شدند