تاریخ انتشار: 1399/01/25 17:46
اختصاصی/ علیپور 21 بازی 7 گل زده در لیگ نوزدهم
کد خبر: 65393

کار سخت، مسیرناهموار؛ ستاره پرسپولیس به دنبال فرصت

علی علیپور با 7 گل زده در تعقیب صدرنشینان لیگ برتر می باشد.
کار سخت، مسیرناهموار؛ ستاره پرسپولیس به دنبال فرصت

علی علیپور مهاجم پرسپولیس بعنوان برترین گلزن تاریخ این تیم در لیگ برتر بشمار می رود، جایگاه ای ارزشمند برای ستاره ای که هیچ کس هم فکرش را نمی کرد او بتواند در این جایی که الان ایستاده است، قرار بگیرد.

اوج درخشش علیپور در پرسپولیس در لیگ هفدهم بود، جایی که مهدی طارمی از این باشگاه جدا شده بود و هواداران نگران جایگزینی مطمئن برای او بودند، اما علیپور در آن فصل کولاک به راه انداخت و توانست در پایان مسابقات با 18 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ هفدهم قرار بگیرد تا هیچ کس جای خالی ستاره جدا شده یاغی را احساس نکند.

البته او در لیگ هجدهم نیز توانست 14 گل به ثمر برساند ولی در نهایت لوسیانو پریرا و کیروش استنلی بودند که بالاتر از او در جدول گلزنان قرار گرفتند تا مهاجم پرسپولیس متوجه شود کار ساده ای در لیگ برتر نخواهد داشت.

 در لیگ نوزدهم هم آمار خیلی امیدوار کننده ای برای این ستاره فوتبال رقم نخورده است و او در حال حاضر تا پایان هفته بیست و یکم تنها 7 گل به ثمرسانده و با صدرنشین جدول گلزنان که به طور مشترک در اختیار شهریار مغانلو و عیس آل کثیر می باشد 3 گل فاصله دارد، البته مهدی قائدی با9 گل در رده دوم و به دنبال آنها مهدی ترابی، شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و محمدنوری با 8 گل قرار دارند و 5 بازیکن دیگر هم در کنار مهاجم پرسپولیس 7 گل به ثمر رسانده اند تا بدانیم علیپور اگر چنان چه بخواهد بار دیگر در صدر جدول گلزنان لیگ برتر در این فصل قرار بگیرد کار بسیار سختی در پیش رو دارد.

جان کلام این که فاصله او با صدر جدول تنها سه گل است و سابقه این بازیکن نشان می دهد که اگر فرصت برایش فراهم شود او می تواند این تعداد گل را جبران نماید ولی آیا این اتفاق رخ خواهد داد، یا بازهم بایستی شاهد کاهش آمار گلزنی او در لیگ برتر باشیم؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkw6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیپور نیم‌فصل تمدید نمی‌کند

 آیا اصرار کالدرون برای جذب مهاجم منطقی است؟
علیپور ؛آقای گلی که باید خون بریزد