تاریخ انتشار: 1399/01/25 18:12
اختصاصی/ قائدی، مطهری، دیاباته؛
کد خبر: 65386

ترابی در معاصره 3 استقلالی/ جدالی نابرابر در 8 بازی باقیمانده

ستاره پرسپولیس برای رسیدن به صدر گلزنان علاوه بر دو بازیکن صدرنشین باید با سه ستاره استقلال جدال کند.
ترابی در معاصره 3 استقلالی/ جدالی نابرابر در 8 بازی باقیمانده

بدون تردید در لیگ نوزدهم، مهدی ترابی مرد اول پرسپولیس بوده است، جایی که در میانه میدان بخوبی توانسته میدانداری کرده و بهترین بازی ها را برای سرخپوشان پایتخت به نمایش بگذارد.

 او علاوه بر این که خیلی خوب از پس وظایفش برآمده است، تا پایان هفته بیست و یکم نیز برترین گلزن تیم خود محسوب می شود و توانسته 8 گل به ثمر برساند تا بالاتر از علی علیپور مهاجم اول پرسپولیس که بخت اول قرمزپوشان برای آقای گلی محسوب می شود قرار بگیرد.

 اما نکته قابل توجه در این جا نهفته است که ترابی در کنار شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و محمدنوری با 8 گل زده در تعقیب مهدی قائدی 9 گله و هم چنین دو صدرنشین گلزنان لیگ نوزدهم یعنی شهریار مغانلو و عیس آل کثیر که 10 گل به ثمر رسانده اند می باشد.

 ترابی باید برای حضور در صدر جدول علاوه بر این که با دو صدرنشین جدول گلزنان بجنگند، جدال مهم تری با سه ستاره این روزهای استقلال خواهد داشت، جایی که مثلث شیخ دیاباته، مهدی قائدی و ارسلان مطهری، خط حمله بسیار خطرناکی را تشکیل داده اند و به جرات می توان گفت در لیگ نوزدهم موفق ترین مهاجمان لیگ برتر می باشند.

 جان کلام این که مهدی ترابی باید به تنهایی بار پرسپولیس را در این زمینه بکشد اگرچه علی علیپور نیز با 7 گل در پشت سر او قرار دارد و نمی توان به او هم بی تفاوت بود، ولی آن چه که الان مشخص می باشد، جدال ترابی با سه ستاره آبی پوشان بسیار دیدنی خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqd8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی،عنوان بهترین مهاجم سال 98 را به دست آورد