تاریخ انتشار: 1399/01/26 13:07
کد خبر: 65327

شیری: هیچ چیز مثل تمرین در فضای باز و در زمین چمن نیست/ دریافت کامل قرارداد ازنظر وجدانی درست نیست

کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: با این شرایط که ویروس هنوز در ایران وجود دارد بعید است لیگ برگزار شود.
شیری: هیچ چیز مثل تمرین در فضای باز و در زمین چمن نیست/ دریافت کامل قرارداد ازنظر وجدانی درست نیست

حامد شیری در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال نساجی که تمریناتش به صورت اینترنتی برگزار می شود اظهار داشت: ما مجبور هستیم در این شرایط به این شکل تمرین کنیم و مطمئنا هیچ چیز مثل تمرین در فضای باز و در زمین چمن نیست.

وی در خصوص اینکه آیا در این شرایط ادامه دادن لیگ امکان پذیر است یا خیر گفت:با این شرایط که ویروس هنوز در ایران وجود دارد بعید است لیگ برگزار شود.مطمئنا ادامه بازی ها و به اتمام رساندن آن بهترین راه است به شرطی که شرایطش فراهم باشد.

مدافع نساجی تاکید کرد: تمام نشدن مسابقات تبعات خاصی دارد و مثلا تیم های پایین جدول که خیلی هم هزینه کردند را دچار مشکل می کند.از طرفی باید تکلیف تیم های بالای جدول برای سهمیه آسیایی مشخص شود و همانطور که گفتم اگر مسابقات تمام شود خیلی بهتر است به شرطی که جان مردم در خطر نباشد.

شیری در خصوص صحبت هایی که این روزها برای کاهش قرارداد بازیکنان لیگ های مختلف مطرح می شود و اینکه آیا با اجرای این طرح در ایران موافق است یا خیر گفت: سالهای گذشته که کرونایی وجود نداشت بازیکن از 30 بازی در 28 بازی برای تیمش بازی می کرد ولی فصل که تمام می شد 40 درصد مطالباتش باقی می ماند، حالا شما تصور کنید مسابقات امسال به خاطر کرونا تمام نشود آنوقت چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: همین امسال ما در ابتدا با یک مالک دیگر قرارداد بستیم و در ادامه آقایان حدادیان و صنیعی فر از بازیکنان خواستند قراردادشان را کسر کنند تا مشکلات حل شود.اگر این تعامل بین باشگاه و بازیکنان وجود داشته باشد تبعا بازیکن هم راضی می شود که قراردادش در صورت عدم اتمام لیگ کسر شود.

کاپیتان نساجی خاطرنشان کرد:مطمئنا بازیکنی که در 10 بازی آخر تمرین و بازی نکرده دوست ندارد پولش را بگیرد چون شاید این موضوع از نظر وجدانی درست نباشد. از نظر شخص من دریافت چنین پولی لذتبخش نیست اما اگر قرار باشد باشگاه بدون تعامل با بازیکن چنین کاری را یکطرفه انجام بدهد کار درستی نیست.من امیدوارم این ویروس از ایران و تمام دنیا برود تا همه چیز به روال عادی برگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4869bw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مخالفت دولت اسپانیا با برگزاری تمرین تیم فوتبال سوسیداد