تاریخ انتشار: 1399/01/27 13:30
کد خبر: 65236

هافبک سابق استقلال: فصل بعد در بوندسلیگا بازی می کنم

هافبک سابق استفلال می گوید فصل بعد را در بوندسلیگای 2 به میدان می رود.
هافبک سابق استقلال: فصل بعد در بوندسلیگا بازی می کنم

یعقوب کریمی بازیکنی است که چند سال پیش توانست در نفت تهران به عنوان جوان اول فوتبال ایران نام خود را مطرح کند، او فصل بعد به سپاهان رفت و گران ترین بازیکن فوتبال ایران شد. کریمی در لیگ چهاردهم با استقلال قرارداد امضا کرد رفته رفته سیر نزولی اش در فوتبال شروع شد تا جایی که وینفرد شفر در نیم فصل دوم لیگ هفدهم این بازیکن را کنار گذاشت. کریمی بعد از استقلال در تیم های استقلال خوزستان و سپیدرود به میدان رفت اما نتوانست در این تیم ها درخشش سال های قبل خود را تکرار کند و الان چند وقتی است از سطح اول فوتبال ایران دور شده است.

کریمی در باره افتی که در فوتبالش داشت به ورزش سه گفت: من اسم این را افت نمی گذارم. در سال های آخری که در استقلال بودم من را در پست دفاع چپ بازی می دادند و من اصلا بازی در این پست را بلد نیستم. شما مهدی طارمی را بگذارید دفاع چپ ببینم کاری می تواند بکند؟ مشکل من این بود که پست من وینگر چپ بود ولی در پست دفاع چپ به من بازی می دادند.

او در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که شفر او را در لیست مازاد  قرارداد هم گفت: من نمی خواهم در این باره خیلی صحبت کنم ولی خواسته هایی از سوی ایشان مطرح شد که من نمی توانستم آن را قبول کنم. من بزرگ شده پایین شهر تهران هستم و نمی توانستم این مسائل را تحمل کنم و به همین دلیل از استقلال جدا شدم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که چرا در سپیدرود و استقلال خوزستان درخشش لازم را نداشت هم گفت: این تیم ها زیاد  قوی نبودند و نمی شد کار خاصی در آن انجام داد. همین مساله باعث شد نتوانم به روزهای خوبم برگردم.

اما وقتی از یعقوب کریمی پرسیدیم آیا او فوتبال را کنار گذاشته است یا نه او پاسخ عجیبی به این سوال داد: نه من به امیدخدا فصل بعد را در فوتبال آلمان و بوندس لیگای دو سپری می کنم. با یکی دو تیم صحبت کرده ام و امیدوارم مشکلی در مورد عقد قراردادم پیش نیاید.

هافبک سابق استقلال در پاسخ به این سوال که چطور این پیشنهاد به دستش رسید هم گفت: من برای یک کار شخصی به آلمان رفته بودم که یکی از دوستانم من را به یک مدیربرنامه معرفی کرد. او فیلم بازی های من را دید و خوشش آمد و امیدوارم این اتفاق برایم رخ بدهد.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا دوباره می تواند به روزهای اوج خود برگردد یا نه هم گفت: مطمئن باشید این اتفاق می افتد. نمی خواهم اسم بیاورم ولی بعضی از هم پستی های من هستند که در طول 90 دقیقه حتی یک سانتر هم نمی توانند بکنند. من به توانایی های خودم ایمان دارم و مطمئن باشید برمی گردم و همه چیز را جبران می کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrazr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلمانی‌ها حق دارند به خاطر لغو دربی از فوتبال ایران شاکی باشند