تاریخ انتشار: 1399/01/31 13:57
کد خبر: 64891

سرپرست ماشین‌سازی تبریز: پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه تا آغاز فصل نقل‌وانتقالات باز می شود

حسن آذرنیا، سرپرست باشگاه ماشین‌سازی تبریز ادعا کرد که پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه تا آغاز فصل نقل‌وانتقالات پیش رو باز خواهد شد.
سرپرست ماشین‌سازی تبریز: پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه تا آغاز فصل نقل‌وانتقالات باز می شود

حسن آذرنیا درباره نخستین جلسه رسیدگی به پرونده‌های انضباطی باشگاه‌های ایرانی در فیفا اظهار داشت: با شرایط کشور و نوسان دلار، قرار شد فدراسیون فوتبال، فرمت مشخصی به باشگاه‌ها برای قراردادها مالی بدهد.

وی ادامه داد: مدیران باشگاه هم با هماهنگی هیئت مدیره و نسبت به روند باشگاه خود، کارهایی می‌کنند تا شاهد پرونده‌های باز در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال و فیفا نباشیم و فوتبال خوب و پررونقی داشته باشیم. 

سرپرست باشگاه ماشین‌سازی تبریز درباره پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی این باشگاه گفت: این مشکل به خاطر پرونده لوسیانو پریرا ایجاد شد. از زمانی که زنوزی باشگاه را در اختیار گرفت، نماینده ویژه‌ای برای پرونده تعیین و جلسات متعددی با وکیل شیمبا برگزار شد.

«تا پایان اردیبهشت، حتماً توافقی میان شیمبا و ماشین‌سازی انجام می‌شود.»، آذرنیا ضمن بیان این جمله تصریح کرد: ماجرا در شرف حل و پرداخت پول است. با توجه به اینکه یک پنجره بسته در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل سپری کردیم، با شروع فصل نقل‌وانتقالات شاهد جذب بازیکن از طرف ماشین‌سازی خواهیم بود.

وی درباره کسر قرارداد بازیکنان تیم‌های اروپایی خاطرنشان کرد: انجام این کار در ایران مشکل است. چون قراردادهای ما فصلی است و اگر 9 هفته باقیمانده برگزار شود، کسر قرارداد منطقی نیست. اگر مسابقات مختومه اعلام شود، می‌توانیم با هماهنگی فدراسیون فوتبال و کمیته وضعیت، درصدی از قرارداد بازیکنان را بر مبنای هفته‌های برگزار شده کسر کنیم. وگرنه این موضوع با ادامه رقابت‌ها منتفی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlw6p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاج: امسال برای فوتبال ما سال رکورد بود