تاریخ انتشار: 1399/01/31 14:22
کد خبر: 64886

سرپرست باشگاه تراکتور: با هیچ بازیکنی فسخ نکردیم/ الهامی هنوز هیچ لیستی به باشگاه نداده است

سرپرست باشگاه تراکتور در واکنش به مذاکره با مدافع پرسپولیس برای فصل آتی گفت: الهامی هنوز هیچ لیستی به باشگاه نداده و فعلا تمرکز ما روی این موضوع است که لیگ را تمام کنیم.
سرپرست باشگاه تراکتور: با هیچ بازیکنی فسخ نکردیم/ الهامی هنوز هیچ لیستی به باشگاه نداده است

 میر معصوم سهرابی در خصوص نشستی که امروز با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد اظهار داشت: این جلسه برای آرایی که از طرف فیفا صادر شد برگزار شد و همچنین راهکارهایی دادند که از این پس شاهد نباشیم که این همه آرا علیه باشگاه ها صادر شود. 

وی افزود: در این نشست همچنین در خصوص شیوه دریافت مجوز حرفه ای توسط باشگاه ها توسط دبیر کل و رئیس کمیته وضعیت  بحث و تبادل نظر صورت گرفت. همانطور که می دانید امسال فدراسیون بابت صدور مجوز جریمه شده است. به همین دلیل در مورد قراردادها و بازیکنان باید دقت شود چون امسال قطعا سختگیرانه برخورد خواهد شد.

مدیرعامل تراکتور تصریح کرد:پیشنهاد کردم که اولا آسیب شناسی شود که چرا همه آرا علیه باشگاه های ایرانی صادر می شود. ضمن آنکه فرمتی تهیه شود که در اختیار باشگاه ها قرار بگیرد و آنها دچار مشکل نشوند. در مورد بحث سخت افزارها هم توصیه هایی کردند.

وی در خصوص بحث تمدید قرارداد الهامی گفت: وقتی الهامی سرمربی تیم شد باشگاه از عملکرد وی رضایت داشت و به همین دلیل قراردادش تمدید شد. امیدواریم در کنار هواداران خوب تراکتور و همچنین حمایت های مالک خوب باشگاه به موفقیت برسیم.

سهرابی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است شجاعی مربی تراکتور شود، تاکید کرد:من این موضوع را الان می شنوم. او هم کاپیتان تیم ملی ما است و یکی از بهترین بازیکنانمان محسوب می شود.

مدیرعامل تراکتور در خصوص ادامه مسابقات لیگ عنوان کرد: تراکتور در دو جام جزو مدعیان است ولی جان انسان ها برای ما مهم است و هر تصمیمی که ستاد کرونا بگیرد به نفع هواداران و همچنین مردم ما خواهد بود.

وی در خصوص اینکه احتمال دارد قرارداد بازیکنان کسر شود، خاطر نشان کرد: فیفا شیوه نامه ای به فدراسیون ها ابلاغ کرده ولی این شیوه نامه در فوتبال ما به مشکل می خورد. در کل دنیا پرداخت ها هفتگی است ولی در ایران فصلی صورت می گیرد.  اگر چنین اتفاقی در فدراسیون رخ داد ما هم تابع خواهیم بود.

سهرابی در پاسخ به این سوال که آیا محمد انصاری برای فصل آتی از تراکتور پیشنهاد دارد یا خیر گفت: ما در کوران مسابقات هستیم و وضعیت لیگ هم مشخص نیست. دوست داریم لیگ را با بازیکنان خوبمان تمام کنیم و اگر لیستی را الهامی بدهد روی آن اقدام می کنیم.با هیچ بازیکنی صحبت نکرده ایم چون تمرکزمان همچنان ادامه مسابقات لیگ برتر است.

مدیرعامل تراکتور در خصوص اینکه آیا مظاهری با این باشگاه قرارداد دارد یا خیر گفت: بله، اکثر بازیکنان ما قرارداد دارند و قرارداد آنها تمدید شده است.

وی در خصوص اینکه بازیکنان خارجی چقدر از این باشگاه طلب دارند، اظهار داشت:  3 بازیکن که در گذشته با باشگاه قرارداد داشتند شکایت کرده اند ولی منتظر رای هستیم، هنوز رقم دقیق آن را نمی دانم، اگر اینجا رقمی را اعلام کنم شاید برای کسانی که شکایت کردند یک مدرک محسوب شود چون ما هم روی این ارقام اعتراضاتی داریم. 

سهرابی در خصوص فسخ قرارداد مدافع برزیلی این تیم تصریح کرد: با هیچ بازیکنی قرارداد فسخ نکردیم. این بازیکن از ما مرخصی خواست که با خانواده اش دیدار کند و اگر لیگ شروع شود باید به تمرینات بر گردد.

مدیرعامل تراکتور در پاسخ به این سوال که گفته می شود مطالبه وجه تراکتور حدود 2 میلیون دلار بوده است گفت: من این مبلغ را تکذیب می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqzyg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عاشق پرسپولیس هستم و دوست دارم به این تیم برگردم