تاریخ انتشار: 1399/01/31 19:15
کد خبر: 64856

بازگشت مهدی رحمتی به استقلال در چه صورتی امکان پذیر است؟

در روزهای اخیر که خبر بازگشت رحمتی به استقلال مطرح شده است، بسیاری سوال می کنند که آیا بازگشت رحمتی امکان پذیر است و اصلا دروازه‌بان سابق استقلال در چه صورتی امکان بازگشت به این تیم را پیدا خواهد کرد؟
بازگشت مهدی رحمتی به استقلال در چه صورتی امکان پذیر است؟

شایعه بازگشت مهدی رحمتی به استقلال جدی شده و در صورتی که فرهاد مجیدی فصل آینده هم سرمربی استقلال باشد، احتمال حضور رحمتی در دروازه این تیم وجود خواهد داشت اما این شایعه در یک صورت می تواند به حقیقت نپیوندد. اینکه قرارداد رحمتی با شهر خودرو دو ساله بوده و او فصل بعد هم در شهرخودرو می ماند. حمیدآوی هم مطمئنا ر‌حمتی را به این راحتی ها به استقلال نمی دهد و ماجرای یحیی گل محمدی برای او درس عبرت شده است.

برخی خبرهای تایید نشده نشان می دهد به نظر می‌رسد ماندن فرهاد در استقلال نقش مهمی در بازگشت احتمالی ر‌حمتی به این تیم خواهد داشت چون اگر فرهاد برود و مربی مثل امیر قلعه‌نویی روی نیمکت استقلال می نشیدند و شاید اگر آشتی کنان قلعه نویی و رحمتی را جدی نگیریم، بازگشت ر‌حمتی در صورت بازگشت قلعه نویی به استقلال امکان پذیر نیست.

البته روزنامه گل درباره این موضوع نوشته است: امیر قلعه نویی درپایان لیگ سیزدهم به شدتن با ر‎حمتی دچار اختلاف شد و او را از تیمش کنار گذاشت تا برای مدت ها این دونفر به دشمنان درجه یک هم تبدیل شوند. دشمنی که پس از پند سال با پاپیش گذاشتن شاگرد یکی دوسالی است که به صلح و دوستی بدل شده است، اما نه آنقدر که ژنرال بخواهد دوباره با ر‌حمتی کار کند و احتمالا رحمتی هم تمایلی به شاگردی دوباره امیر نداشته باشد.

رحمتی البته تنها با امیرقلعه نویی مشکل ندارد، بلکه با منصوریان هم مشکلات ریشه ای و پایه ای دارد. روزنامه گل در ادامه مطلبش نوشته است:« مشکلات رحمتی با علیرضا منصوریان هم در اوایل لیگ هفدهم به اوج رسیده بود و همین باعث شده بود که منصریان تصمیم به اخراج کاپیتان استقلال بگیرد اما خود منصوریان خیلی زودتر از ر‌حمتی تیم را ترک کرد.»

روزنامه گل به اختلاف این دو اشاره کرده و نوشته است:« اختلاف رحمتی و منصوریان تا همین نیم فصل لیگ امسال ادامه داشت به شکلی که می گفتند حضور رحمتی و اختلاف نه چندان کهنه آنها با یکدیگر باعث شد تا بعد از یحیی نیمکت شهرخودرو به علی منصور نرسد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ea95p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دلایل ناکامی استقلال از نگاه مهدی رحمتی