تاریخ انتشار: 1399/02/01 18:26
کد خبر: 64785

چرا تخفیف ویژه برانکو شامل حال پرسپولیس نشد؟!

برانکو ایوانکوویچ به دلیل شیوع ویروس کرونا بخشی از رقم قراردادش را به عمانی‌ها تخفیف داد.
چرا تخفیف ویژه برانکو شامل حال پرسپولیس نشد؟!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس مدتی است که سرمربی تیم ملی عمان شده. او با شیوع ویروس کرونا، به صورت داوطلبانه بخشی از رقم قراردادش را به این کشور تخفیف داد اما این سوال برای پرسپولیسی ها پیش آمد که چرا برانکو به عمانی ها تخفیف می دهد اما به پرسپولیس نه. خبرورزشی در گفت و گویی که با برانکو داشته، همین سوال را از او پرسیده است.

برانکو در پاسخ به این سوال گفت: بگذارید برای اولین بار یک چیز را بگویم. شما و خیلی‌ها شاید ندانید من ۴۰۰ هزار یورو به پرسپولیس تخفیف دادم. می‌دانستید؟! الان شما تحقیق کنید تا متوجه شوید من می‌توانستم پول قرارداد فصل بعد خودم را بگیرم.

در قانون فیفا این موضوع به صراحت ذکر شده که اگر باشگاهی نتواند به مدت ۳ ماه دستمزد مربیان خود را پرداخت کند آن قرارداد می‌تواند یک‌طرفه از سوی مربی فسخ شده و باشگاه مورد نظر باید همه پول قراردادش را هم بپردازد! اصل قرارداد من در لیگ نوزدهم با پرسپولیس ۸۰۰ هزار یورو بدون آپشن و موارد دیگر بود.

با توجه به اینکه ماه‌ها به من پول نداده بودند اگر در شکایت خودم لیگ امسال و قراردادم را هم لحاظ می‌کردم حداقل نصف این مبلغ را به راحتی می‌توانستم از پرسپولیس بگیرم که ۴۰۰ هزار یورو می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4molaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند: خوشحالم پول فروش من به حساب بشار رفت