تاریخ انتشار: 1399/02/02 13:17
کد خبر: 64734

زمان نقل و انتقالات فصل آینده فوتبال کشور تغییر می‌کند

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد فیفا تصمیم‌گیری برای بازه زمان نقل و انتقالاتی را در اختیار فدراسیون‌ها قرار داده است.
زمان نقل و انتقالات فصل آینده فوتبال کشور تغییر می‌کند

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سه، اظهار کرد: ابتدا جا دارد از ریاست و دبیر کل فدراسیون فوتبال برای برگزاری جلساتی با حضور باشگاه‌هایی که پرونده مفتوح و یا صدور به رای در فیفا دارند، تشکر کنیم و باشگاه‌ها نیز از این جلسات استقبال کردند.

او ادامه داد: امیدوار هستیم در محاکم بین‌المللی بتوانیم با استانداردسازی انعقاد قرارداد در فصل‌های آتی و پیگیری‌های بیشتر، پرونده‌ها را ختم به خیر کنیم.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره بسته‌های پیشنهادی فیفا به فدراسیون‌ها گفت: اوایل امسال جلسه‌ای در فیفا صورت گرفت و رسما به فدراسیون‌های ملی اعلام شد که قطعا پنجره نقل و انتقالاتی فصل آینده دچار تغییراتی می‌شود و بازه زمانی آن تغییر می‌کند.

محمودزاده یادآور شد: زمان نقل و انتقالات حداکثر باید 12 هفته باشد، اما فیفا مجوزها و انعطاف‌هایی داده که فدراسیون‌های ملی می‌توانند بر اساس زمان پایانِ فصل جاری که در حال اتمام و با تاخیر صورت می‌گیرد و تداخل با فصل آینده دارد، تصمیم‌گیری کنند و ما نیز ان‌شاالله بتوانیم این مجوز را داشته باشیم تا این بازه زمانی را کم و یا بیشتر کنیم.

او در خصوص موضوع دومی که فیفا در شرایط به وجود آمده بخاطر کرونا تصمیم‌گیری کرده، گفت: در بحث توافق باشگاه و بازیکن برای مبالغ قراردادِ فصل جاری که هنوز به اتمام نرسیده، این مجوز از سوی فیفا به فدراسیون‌های ملی داده شده تا با کمک باشگاه‌ها و بازیکن راهکارهای حقوقی ایجاد کنند تا ان‌شاالله کمترین صدمه اقتصادی به بازیکن و باشگاه تحمیل شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxgjp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ماشین سازی تبریز دوباره از نقل و انتقالات محروم شد