تاریخ انتشار: 1399/02/03 18:04
کد خبر: 64624

رفتار فرهاد مجیدی به سود ستاره جنجالی استقلال

حرف‌های تند فرشید اسماعیلی و انتقادات صریح او از مدیران استقلال باعث شد این باشگاه ظهر دیروز خبر از احضار بازیکن خود به کمیته انضباطی استقلال بدهد.
رفتار فرهاد مجیدی به سود ستاره جنجالی استقلال
احضار فرشید اسماعیلی به کمیته انضباطی که البته واکنش چند نفر از همبازیانش را به همراه داشت و آن‌ها در فضای مجازی از اسماعیلی حمایت کردند تا به صورت غیرمستقیم نشان بدهند کنارش هستند. البته در همین خصوص عصر دیروز شنیدیم پیغامی محرمانه هم به گوش اسماعیلی رسانده شده تا باعث دلگرمی این بازیکن بشود. طبق شنیده‌های ما، به فرشید گفته‌اند خیلی نگران بحث احضار به کمیته انضباطی باشگاه نباشد، چون اگر فرهاد مجیدی از او حمایت کند و تمایلی به برخورد جدی با این بازیکن نداشته باشد، هیچ خبری از محرومیت و جریمه نخواهد بود و ماجرا در بدترین شرایط با یک جریمه ۴، ۵ میلیونی حل‌وفصل خواهد شد.

فرهاد، شفر نیست
نکته جالب توجه دیگر آنکه اطرافیان استقلال معتقدند فرهاد مجیدی از نظر رفتاری با وینفرد شفر کاملاً متفاوت بوده و به هیچ عنوان در رابطه با بازیکنانش مقابل باشگاه موضع انفعالی اتخاذ نمی‌کند بنابراین اگر لازم باشد صراحتاً با مدیرعامل صحبت کرده و تأکید خواهد کرد فرشید اسماعیلی یا هر بازیکن دیگری که او صلاح می‌داند، نباید در چنین مقطعی مؤاخذه و تنبیه شوند در حالی که شفر طی دوران سرمربیگری اش در استقلال چند بار برای تأمین نظر مدیران وقت، بازیکنانی که علیه مدیریت موضع گرفته بودند را نیمکت‌نشین کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45d9d9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترس آبی‌ها از جنجال جدید؛ بازمانده شفر به استقلال بازگشت!