تاریخ انتشار: 1399/02/03 18:13
کد خبر: 64621

حق با مرد کروات است / برانکو زیدانی از پرسپولیس نرفت!

برخی‌ها تصور می‌کردند برانکو هم مثل زین‌الدین زیدان پس از سه قهرمانی تیمش را ترک کرده است، چون می‌دانسته دیگر نمی‌تواند جامی بگیرد یا افتخاری کسب کند.
حق با مرد کروات است / برانکو زیدانی از پرسپولیس نرفت!

«اینکه می‌گویند من به این خاطر از پرسپولیس رفتم که شاید نتوانم قهرمانی را تکرار کنم خنده‌دار است. من اگر می‌خواستم به این دلیل از پرسپولیس بروم بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات می‌رفتم. آن زمان بدترین شرایط را داشتیم ولی با ۱۲ یا ۱۳ بازیکن جنگیدیم و به فینال آسیا رسیدیم.»
این تازه‌ترین صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی بود که سروصدای زیادی هم به پا کرد. در این رابطه باید حق را به برانکو داد. برخی‌ها تصور می‌کردند برانکو هم مثل زین‌الدین زیدان پس از سه قهرمانی تیمش را ترک کرده است، چون می‌دانسته دیگر نمی‌تواند جامی بگیرد یا افتخاری کسب کند. اما اینجا حق با برانکو است. ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ بود که حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل وقت باشگاه اعلام کرد پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته خواهد ماند. ماجرا مربوط به شکایت باشگاه ریزاسپور از مهدی طارمی و پرسپولیس بود که منجر به حکم فیفا شد.
مهمترین بخش آن پرونده به محرومیت باشگاه پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات تابستانی بود. پس از تعلل و کم‌کاری‌هایی که مسئولان قبلی باشگاه پرسپولیس در انتخاب وکیل و دفاع از حق باشگاه داشتند، حمیدرضا گرشاسبی تلاش کرد آب رفته را به جوی بازگرداند، اما تلاش او هم به جایی نرسید. در حالی که پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند پس از تغییر وکیل بتوانند رأی نهایی را برگردانند و پنجره نقل و انتقالات را باز کنند، اما آن روز گرشاسبی به طور رسمی اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته خواهد ماند.
درآن مقطع محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی از تیم جدا شده بودند و پرسپولیس هم نمی‌توانست بازیکن جدیدی خریداری کند. بدترین شرایط دراین تیم حکمفرما بود و برانکو هم می‌توانست پس از دو قهرمانی متوالی با پرسپولیس و در اوج از این تیم جدا شود. او پیشنهادات خوبی هم داشت، اما همان زمان هم مصاحبه کرد و گفت با وجود سختی‌ها می‌ماند. باز هم تکرار می‌کنیم حق با برانکوست. او اگرمی خواست قهرمانانه برود یا اینکه از ناکامی بترسد باید خردادماه ۱۳۹۷ از پرسپولیس می‌رفت که نرفت. ماند و همراه شاگردانش جنگید و تا فینال آسیا هم رسید، اما در نهایت با این مربی موفق و باشخصیت خوب رفتار نشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkvkb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا تخفیف ویژه برانکو شامل حال پرسپولیس نشد؟!