تاریخ انتشار: 1399/02/03 18:19
کد خبر: 64620

خبری خوش برای استقلال و پرسپولیس/ فیفا بدهی سرخابی ها را پرداخت می کند

در روزهایی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با بدهی های زیادی دست و پنجه نرم می کنند یک خبر می تواند سرنوشت این دو باشگاه را به طور کامل تغییر بدهد.
خبری خوش برای استقلال و پرسپولیس/ فیفا بدهی سرخابی ها را پرداخت می کند

جلسه دو روز پیش مدیران باشگاه ها در فدراسیون فوتبال برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حاوی یک خبر بسیار مهم و خوشحال کننده بود، خبری که می تواند سرنوشت این دو باشگاه را به طور کلی عوض کند و آنها را از بدهای سنگینی که نصیب شان شده نجات بدهد.

ماجرا از این قرار است که در جلسه 2 روز پیش حمیرا اسدی، مسوول کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال یک خبر مهم به مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داد و اعلام کرد فیفا با پرداخت بدهی آنها از محل مطالبات این دو باشگاه موافقت کرده است.

دقیقا به همین دلیل هم بود که مهدی خواجه وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه در فدارسیون فوتبال به این نکته اشاره کرد و البته امیرسلطانی معاون ورزشی باشگاه استقلال هم روز گذشته اعلام کرد که بدهی منشا و جباروف از محل درآمدهای این باشگاه در فیفا پرداخت می شود.

اما فدراسیون فوتبال چطور توانست رضایت فیفا را بگیرد؟ همه چیز مربوط به یک وکیل استرالیایی می شود که خودش یکی از شاکیان از باشگاه  استقلال است اما این فرد اخیرا در کمیته حقوقی فیفا مشغول به فعالیت شده است. او از مسوولان فدراسیون فوتبال خواسته با نامه نگاری از فیفا بخواهند مطالبات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از محل درآمدهای این دو باشگاه در فیفا پرداخت شود و او پیگیری می کند تا این مساله به سرانجام برسد تا به این شکل خودش هم به طلبش برسد.

در این بین گفته می شود فیفا با پرداخت مطالبات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس موافقت کرده است و فقط این نهاد بدهی هایی را پرداخت می کند که حکم قطعی آن صادر شده باشد؛ به عنوان مثال در استقلال فقط پول جپاروف و منشا پرداخت می شود که از این باشگاه حکم قطعی دریافت کرده اند و امکان اعتراض به آن وجود ندارد.

در روزهایی که  استقلال و پرسپولیس با مشکلات عدیده مالی روبرو هستند انتشار چنین خبری می تواند دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران را از فشار سنگین بدهی های خارجی خارج کند و حداقل سرخابی ها بتوانند بخشی از مشکلات شان را از این طریق حل کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdrd5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سنگربان محبوب استقلال چگونه پرسپولیسی نشد؟!