تاریخ انتشار: 1395/07/28 01:27
کد خبر: 254725

مشکل استقلال در دقایق آخر بازی از کجاست؟

استقلال سرانجام یک بازی خارج از خانه را برد اما این پیروزی امکانپذیر نبود جز با واکنش عالی رحمتی.
مشکل استقلال در دقایق آخر بازی از کجاست؟

به گزارش  سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی،  استقلال سرانجام یک بازی خارج از خانه را برد اما این پیروزی امکانپذیر نبود جز با واکنش عالی رحمتی.  بدون تردید استقلال در دقایق پایانی بازی تا آستانه از دست دادن برتری‌اش پیش رفت و دلیل آن چیزی نبود جز ترس کادر فنی. استقلال در روزی که حریفش توان حمله کردن نداشت نزدیک بود پیروزی را با تساوی عوض کند.

 منصوریان در این دیدار یک تعویض عجیب انجام داد اما شانس با او یار بود که رحمتی همان رحمتی فصل قبل شد. استقلال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در مشهد به مصاف سیاه‌جامگان رفت.

آبی‌پوشان پایتخت یکی از بهترین بازی‌های فصل خود را به نمایش گذاشتند و توانستند در نهایت 3 امتیاز شیرین را به دست آورند و برای نخستین بار در فصل جاری در بیرون از خانه رنگ پیروزی را ببینند. استقلال در این دیدار فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کرد و اگر کاوه رضایی و دیگر بازیکنان این تیم کمی دقت می‌کردند آبی‌پوشان پایتخت می‌توانستند یک پیروزی پرگل را به دست آورند.

 

منصوریان یک تغییر عجیب در ترکیب تیمش به وجود آورده بود.  سرمربی استقلال با وجود آنکه میثم حسینی عملکرد درخشانی از خود نشان داده بود پادوانی را به عنوان زوج رابسون جانواریو در ترکیب اصلی به میدان فرستاد که البته طبیعی بود با توجه به اینکه این 2 بازیکن برای نخستین بار در ترکیب اصلی به میدان می‌رفتند از هماهنگی لازم برخوردار نباشند. اما تغییر عجیبی که منصوریان در ترکیب تیمش داشت تعویض بختیار رحمانی بود و فرستادن فرشید باقری به میدان.

رحمانی که شروع بدی با آبی‌پوشان داشت رفته رفته به روزهای اوج خود نزدیک می‌شد اما منصوریان با تعویض بدهنگام این بازیکن او را به حاشیه برد. رحمانی در دیدار برابر سیاه‌جامگان نمایش خوبی از خود نشان داد.  او با پاسی دیدنی کاوه رضایی را در موقعیت گلزنی قرار داد و اگر مهاجم آبی‌پوشان کمی دقت می‌کرد براحتی می‌توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. 

 

رحمانی با علاقه زیادی که به بازی هجومی دارد استقلال را در موقعیت حمله نگه داشت و خودش هم یک بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه‌اش با بدشانسی به بازیکن حریف برخورد کرد. تعویض رحمانی آن هم در دقیقه 65 اقدامی عجیب از سوی منصوریان بود.  سرمربی استقلال می‌ترسید این پیروزی را از دست دهد و خیلی سریع با فرستادن باقری تیمش را به عقب کشید و باعث شد سیاه‌جامگان که توان حمله کردن و نزدیک شدن به دروازه استقلال را نداشت به بازی هجومی روی آورد و در دقایق پایانی چند بار دروازه استقلال را تهدید کند. رحمانی نه در اردوی تیم‌ملی حضور داشت و نه از بازیکنان بد بازی بود. 

 

او پیش از این گفته بود اصلا دوست ندارد دوباره به نیمکت بازگردد و تعویض شدنش در دقیقه 65 یک پیام آشکار از سوی منصوریان به این بازیکن طراح و خوشفکر بود و همین به نظر می‌رسد باعث شد تا او از تعویض شدن ناراحت شود. اگر واکنش بسیار خوب رحمتی در دقایق پایانی نبود منصوریان از تعویض رحمانی سخت پشیمان می‌شد.  او در حالی که تیمش در فاز هجومی قرار داشت و سیاه‌جامگان هم توان نزدیک شدن به دروازه را نداشت این تعویض عجیب را انجام داد.  شانس با سرمربی استقلال بود که تیمش گل تساوی را در دقایق پایانی دریافت نکرد.  او می‌توانست با 2 تصمیم عجیبی که گرفت بار دیگر تیمش را وارد بحران کند و بدون شک انگشت اتهام به سوی او بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36m5jz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معمای پیچیده خط دفاعی استقلال