تاریخ انتشار: 1399/02/04 18:10
کد خبر: 64541

مهم‌ترین دغدغه امروز استقلال مسائل مالی است

مدافع ملی‌پوش اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: فرشید حق دارد نسبت به مسائل مالی واکنش نشان بدهد، اما نکته‌ای که نباید از آن غافل شد چگونه بازگو کردن مشکلات و مطالبات است.
مهم‌ترین دغدغه امروز استقلال مسائل مالی است

جلسه با احمد سعادتمند، موضع‌گیری در دعوای رسانه‌ای امیر قلعه‌نویی و افشین پیروانی و بالاخره اعلام قهرمانی نیروی زمینی و نایب‌قهرمانی امید‌های استقلال که هدایت آن بر عهده رضا حسن‌زاده است بهانه‌ای شد تا با مدافع ملی‌پوش اسبق استقلال همکلام شویم.

عکسی از شهرآورد پایتخت منتشر کردید که پای‌تان روی سینه و صورت پیروانی است؛ با این عکس ترویج خشونت کردید؟
مگر من تا به حال حرفی زدم؟ عکسی هم که منتشر کردم مگر بی‌جهت بوده؟ حتماً اتفاقی رخ داده که من به عنوان یک استقلالی واکنش نشان دادم. بی‌شک اگر حرمت‌ها حفظ می‌شد من به خودم اجازه ورود به ماجرا را نمی‌دادم. شما ببینید بزرگ پرسپولیس علی‌آقاست؛ تا حالا دیدید علیه ایشان حرف نامربوطی بزنم؟ فرشاد پیوس ۷ سال مقابل من بازی کرد و با او من تو من بودم، آیا یک بار شنیدید به او بی‌احترامی کرده باشم؟ الان هم حرف هواداران را زده و از باشگاه خود دفاع کردم. از یاد نبریم قلعه‌نویی پیشکسوت من است و قرار نیست هر کس از راه برسد و علیه باشگاه حرف بزند و ما ساکت باشیم. تأکید می‌کنم چنانچه حرمت‌ها حفظ نشود، فوتبال مسیرش را گم می‌کند و حاشیه‌ها بر اصل ماجرا غالب می‌شود.

نظرتان راجع به مصاحبه فرشید اسماعیلی چیست؟
فرشید حق دارد نسبت به مسائل مالی واکنش نشان بدهد، اما نکته‌ای که نباید از آن غافل شد چگونه بازگو کردن مشکلات و مطالبات است. فرشید می‌توانست با مراجعه به باشگاه مستقیماً با مدیرعامل حرف زده و مشکلات را حل می‌کرد. البته در این میان از پیشکسوتان عزیز باشگاه تقاضا دارم حرمت بازیکنان را حفظ کنند تا مبادا خدای ناکرده بازیکنان مجبور باشند مقابل پیشکسوتان موضع‌گیری داشته باشند. بی‌شک چنانچه در هر موضوعی ما بخواهیم ورود کنیم خانواده استقلال دچار تنش خواهد شد و الان هم از فرشید خواهش می‌کنم در این روز‌ها سعی کند بیشتر کمک‌حال فرهاد مجیدی باشد تا روز‌های باشکوه استقلال را در آینده شاهد باشیم. مشکلات مالی هم بالاخره حل خواهد شد چرا که سعادتمند تازه وارد باشگاه شده و باید به او فرصت کافی داده شود تا بتواند بر مشکلات فائق آید.

جلسات پرتعداد با پیشکسوتان و هنرمندان از سوی مدیرعامل جدید با واکنش‌های متفاوتی همراه بوده است!
بالاخره از بحث تجربه داشتن بازیکنان سابق باشگاه نباید غافل بود و از این‌رو آقای سعادتمند سعی دارد با شنیدن نظرات پیشکسوتان تصمیمات بهتری را برای اداره باشگاه بگیرد.

فرهاد مجیدی هم که بالاخره به ایران آمد و آماده از سرگیری تمرینات به شرط عادی شدن اوضاع شده است.
با توجه به این که به اتفاقات در حال وقوع باشگاه اشراف دارم باید عرض کنم با تمرینات انفرادی و ویدئویی که از سوی مربیان برای بازیکنان در نظر گرفته شد میزان آمادگی بازیکنان چیزی نزدیک به ۵۰ درصد می‌باشد و در صورتی که حدود ۲۰ روز تمرینات قبل از شروع بازی‌ها دنبال شود با انجام چند بازی دوستانه، هماهنگی مد نظر مربیان قطعاً حاصل خواهد شد، اما مهم‌ترین دغدغه امروز استقلال مسائل مالی است که آن هم از سوی مدیرعامل جدید در حال پیگیری است. جذب منابع مالی بی‌شک در چگونه ظاهر شدن استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و ادامه لیگ برتر تأثیر فراوانی خواهد داشت که امیدوارم به زودی خبر‌های خوشی در خصوص مسائل مالی به گوش هواداران برسد.

به رغم دو بازی مانده تا پایان فصل امید‌ها گویا نیروی زمینی را به عنوان قهرمان و تیم شما را نایب‌قهرمان معرفی کرده‌اند!
ببینید تیم‌های سوم و چهارم جدول امید‌ها در هیچ شرایطی شانس قهرمانی ندارند، اما اختلاف چهار امتیازی ما و نیروی زمینی با توجه به دو بازی باقی مانده نیازمند دقت نظر بیشتر است که متأسفانه آن را نادیده گرفتند. بحث من چیز دیگری است؛ یک سال زحمت کشیدیم و به اینجا رسیدیم. شما نگاه کنید بهترین‌های مسابقات امید از آن استقلال است، اما نمی‌دانم چرا به این سادگی زحمات یک ساله ما نادیده گرفته شد. امیدوارم آقای حاجیلو بتواند از حق ضایع شده باشگاه در این خصوص دفاع کرده و شرایطی را برای عادلانه قهرمان شدن امید‌ها فراهم آورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7ra9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وعده مدیر عامل استقلال چه زمانی عملی می شود؟