تاریخ انتشار: 1399/02/06 17:51
کد خبر: 64370

زمان بازگشت سرمربی ذوب آهن به ایران مشخص شد

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: درباره تاریخ احتمالی آغاز مجدد تمرینات چیزی به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده اما اگر مجوز لازم صادر شود، آماده آغاز تمرینات هستیم.
زمان بازگشت سرمربی ذوب آهن به ایران مشخص شد

به خبر احتمال آغاز مجدد تمرینات تیم‌های فوتبال تا پایان اردیبهشت ماه واکنش نشان داد و اظهار داشت: ما هم به صورت ضمنی شنیده‌ایم که ممکن است از 20 اردیبهشت ماه به تیم‌ها اجازه تمرین کردن داده شود، اما به صورت رسمی هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است. اگر به صورت رسمی اعلام شود که تیم‌ها اجازه تمرین دارند، تابع تصمیمات فدراسیون و سازمان لیگ هستیم و آمادگی‌های لازم را برای اجرای برنامه‌های خود داریم.

وی در ادامه از بازگشت میودراگ رادولوویچ سرمربی صربستانی ذوب‌آهن طی روزهای آینده به ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: رادولوویچ در این مدت از طریق اینترنت و فضای مجازی با سرپرست، مربیان و بازیکنان تیم در تماس بود و تمرینات خانگی بازیکنان را کنترل می‌کرد. از طرف دیگر، جدا از موضوع احتمال آغاز مجدد تمرینات، باشگاه خواهان بازگشت رادولوویچ شده و این موضوع ربطی به سرنوشت لیگ ندارد و ایشان برای اجرای تعهداتش باید بازگردد. به همین دلیل باشگاه ذوب‌آهن در حال فراهم کردن مقدمات بازگشت رادولوویچ است و او به زودی به ایران برمی‌گردد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره وضعیت قراردادهای بازیکنان و فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: در شرایط فعلی صحبت از نقل و انتقالات چندان درست نیست و فعلاً باید سرنوشت لیگ مشخص شود، اما این موارد در جلسه هیئت مدیره مطرح شده و از آنجا که بازیکنان باکیفیتی داریم، تصمیم بر حفظ سرمایه‌های باشگاه گرفته شده و تلاش می‌کنیم تا بازیکنان خوب‌مان را حفظ کنیم.

وی افزود: درباره بحث‌های نقل و انتقالاتی باشگاه نظر رادولوویچ اهمیت زیادی دارد و قطعاً به دنبال بازیکنان مدنظر سرمربی خواهیم بود، اما هنوز رادولوویچ در این مورد جلسه‌ای با مدیریت باشگاه برگزار نکرده و نظری نداده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yx9yj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمادگی تیم فوتبال مس برای شروع تمرینات در صورت صدور مجوز