تاریخ انتشار: 1399/02/08 14:33
کد خبر: 64223

میثاق معمارزاده: مطالبات پرسپولیس فقط شده برانکو و خارجی‌ها/ هیچکس اراده ای برای پرداخت پولم ندارد

دروازه‌بان سابق پرسپولیس درباره حواشی مربوط به مطالبات خود که مربوط به چند فصل قبل است واکنش تندی نشان داد.
میثاق معمارزاده: مطالبات پرسپولیس فقط شده برانکو و خارجی‌ها/ هیچکس اراده ای برای پرداخت پولم ندارد

میثاق معمارزاده، دروازه بان سابق پرسپولیس از مدتی قبل پیگیر موارد مربوط به مطالبات خود از این باشگاه بود و امروز نیز با حضور در فدراسیون به دنبال دریافت حکم خود در این رابطه بود. دروازه بان سابق پرسپولیس درباره حضورش در فدراسیون گفت: در خصوص پرونده‌های مالی چه باید بگویم و اینقدر که آمدم و رفتم به نتیجه نرسیدم چیزی بهتر است نگویم. درباره مبلغ آن با توجه به اینکه قطعی نشده و به روز نشده به جمع بندی نرسیده است. هیچکس اراده ای برای پرداخت پولم ندارد. چند بار به باشگاه پرسپولیس رفتم و گفتند بیایید نصف کنیم اما باز هم اراده ای نیست.

میثاق معمارزاده در ادامه گفت: باشگاه پرسپولیس متعهد به پرداخت مطالبات بازیکنان داخلی هم هست ولی همه چیز منوط به خارجی ‌ها شده است. الان همه چیز شده برانکو و چهار تا بازیکن خارجی. این توهین به بازیکنان داخلی است. ما در مقطعی در پرسپولیس و با هر کیفیتی آمدیم و زحمت کشیدیم. هر روز یک آدم جدید می آید و صحبت می کنیم و به نتیجه نمی رسیم. فدراسیون هم از نظر قدرت اجرایی به شکلی نیست که امیدوار به دریافت باشیم.

دروازه بان سابق پرسپولیس درباره اینکه آیا شناختی از رسول پناه دارد گفت: من ایشان را نمی‌شناسم. ایشان به باشگاه آمده و به او تبریک می‌گویم. باشگاه بزرگی آمده و امیدوارم با عدالت رفتار کند و اینکه اینطور باشد که بخواهند فقط خودشان را در این باشگاه بزرگ کنند اتفاق نیفتد.

معمارزاده در خصوص اینکه سابقه همکاری با هاشمی که اکنون در پرسپولیس حضور دارد را در سایپا داشته، و چه نظری درباره او دارد گفت: آقای هاشمی مدیر قوی است. من با ایشان در سایپا کار کردم. شاید به لحاظ اخلاقی با یکدیگر تفاوت داشتیم اما از حیث مدیریت ایشان قطعا قوی است. مطمئن هستم و بسیار کارش را بلد است. اگر رفتار و کاری که در باشگاه سایپا داشت اینجا انجام دهد مسلما در پرسپولیس موفق خواهد شد اما متاسفانه من نباید با تک تک اعضای هیات مدیره صحبت کنم درباره طلب ناچیزی که ارزشش را از دست داده صحبت کنم. از آنها فقط خواهش می کنم همانطور که به بازیکنان خارجی پول هنگفت می دهند به فکر مطالبات بازیکنان داخلی هم باشند. طلب بازیکنان سابق شاید به اندازه یک بازیکن خارجی نشود ولی این افراد هیچ تعهدی برای پرداخت ندارند و در خود نمی بینند.

میثاق درباره اینکه بازیکنان ایرانی برخلاف دیگر لیگ‌ها برابر کاهش مبلغ قرارداد واکنش نشان داده و آن را نپذیرفتند گفت: خب این دلیل زیادی دارد. هیچ وقت در ایران دستمزدها تسویه نمی شود. باشگاه های اروپایی هفتگی و ماهانه پرداختی دارند. بسیاری از فوتبالیست ها پول خاصی در ایران نمی گیرند. بیشترین مالیات از بازیکنان می گیرند و بیشترین حرف و حدیث و فشار درباره آنهاست. بازیکن سایپا شاید یک دهم قرارداد استقلال و پرسپولیس نیست و چرا باید قراردادشان کم شود. وقتی بازیکنی پول نمی گیرد چه چیزی باید از او کم شود. 10 سال فقط دوید تا پولت زنده شود و پس چه چیزی را باید کم کرد؟

معمارزاده در خصوص اینکه آیا احتمال دارد از ای اف سی بابت مطالباتش از پرسپولیس شکایت کند گفت: من تا این لحظه این کار را نکردم. سعی کردم با صحبت کردن جلو بروم. من به باشگاه و هواداران پرسپولیس عرق دارم، نه به کادر مدیریتی آن. من هر وقت بحث کردم یک سوتفاهمی شد ولی من باز می گویم باشگاه پرسپولیس و هوادارانش برایم بااهمیت هستند و به همین دلیل بوده که طی 10 سال اخیر هیچ کاری نکردم اما باشگاه هیچ اقدامی نکرده است. اینکه بخواهیم به ای اف سی شکایت کنم به رفتار آقایان و کادر مدیریت البته بستگی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zoazn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فنایی: پرسپولیس به چیزی غیر قهرمانی فکر نمی کند/ وقتی می‌بریم 10 دشمن داریم