تاریخ انتشار: 1399/02/08 17:53
کد خبر: 64203

شرایط پرسپولیس از لحاظ مدیریتی اصلاً جالب نیست

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به مشکلات مدیریتی پرسپولیس و استقلال تهران گفت: قطعا خصوصی سازی شفاف و واقعی می تواند آنها را از این مرداب بیرون بیاورد.
 شرایط پرسپولیس از لحاظ مدیریتی اصلاً جالب نیست

 اسماعیل حلالی در خصوص احتمال برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر از هفته نخست خردادماه سال جاری گفت: این اتفاق می تواند به باشگاه ها کمک کند تا تکلیف خود را بطور قطع بدانند. به هر حال تیم های مدعی زیادی داریم که می توانند به قهرمانی برسند. همچنین تیم هایی که در انتهای جدول نیز هستند برای ماندن در جدول می جنگند و دیگر حرف و حدیثی به وجود نمی آید.

کارشناس فوتبال ایران افزود: ادامه بازی ها می تواند به تیم های لیگ یک نیز کمک کند. آنها هزینه می کنند تا بتوانند به لیگ برتر بیایند. قطعاً برگزاری باقیمانده بازی ها می تواند جامعه را نیز به نشاط نسبی بازگرداند. البته فکر می کنم بهتر است تا بازی ها در چند هفته ابتدایی که قرار است از سر گرفته شود بدون تماشاگر باشد.

وی درباره دیدارهای اخیر تنی چند از پیشکسوتان پرسپولیس با هیات مدیره این باشگاه تصریح کرد: نباید از پیشکسوتان به عنوان اهرمی برای عبور از بحران های مدیریتی خود استفاده کنند. اینکه آقایان مدیر در پرسپولیس می خواهند از تجربه پیشکسوتان استفاده کنند حرکت بسیار خوبی است و امیدوارم در عمل شاهد این موضوع باشیم که از تجربه آنها در قبال نحوه برخورد با بازیکن و مربی استفاده کنند.

حلالی درباره نبود مدیرعامل در این باشگاه افزود: شرایط پرسپولیس از لحاظ مدیریتی اصلاً جالب نیست. فکر می کنم باز هم آقایان پشت نتایج تیم پنهان شدند تا کسی متوجه کوه مشکلات نشود. تیم بزرگ و قهرمان نیاز به افکار جدبد دارد و نباید در مرداب مدیریتی بماند.

کارشناس فوتبال ایران درباره وعده سازمان خصوصی سازی مبنی بر عرضه سهام این باشگاه در مردادماه تاکید کرد: واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال می تواند کمک بزرگی به این تیم ها کمک کند. مهم این است که آنها در حباب بورس نمانند. باید این تیم ها شکل کامل بگیرند و حالت مردمی پیدا کند. شاید در سال های ابتدایی واگذاری مشکلاتی داشته باشند اما باید همه چیز شفاف باشد و نظارت مردم را در امور مالی باشگاه شاهد باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486nml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استوکس با این گونه رفتارها تیم را نابود می کند!