تاریخ انتشار: 1399/02/08 19:32
کد خبر: 64187

خوردبین: امیدوار شدیم تا پرسپولیس در روند قهرمانی قرار داشته باشد

سرپرست سابق پرسپولیسی ها می گوید با صحبت هایی که امروز با سرپرست جدید این تیم داشتند به ادامه حضور این تیم در کورس قهرمانی امیدوار شدند.
خوردبین: امیدوار شدیم تا پرسپولیس در روند قهرمانی قرار داشته باشد

محمود خوردبین که امروز در جلسه ای به دعوت علی پروین در محل باشگاه پرسپولیس حضور یافته بود پس از پایان جلسه درباره حضور خود گفت: جلسه امروز برای آشنایی با سرپرست جدید باشگاه بود که ایشان هم صحبت هایی کردند و امیدوار شدیم تا پرسپولیس در روند قهرمانی قرار داشته باشد. با صحبت های ایشان ما به وضعیت تیم خیلی امیدوار شدیم.

سرپرست سابق پرسپولیسی ها درباره تعطیلی و یا برگزاری رقابت های لیگ نیز گفت: به نظر من در صورتی که شیوع ویروس کرونا رو به افول نبود باید بازی ها را تعطیل کنند و قهرمان بازی ها و تیم های دارای سهمیه را به همین ترتیب که اکنون حضور دارند معرفی کنند.

خوردبین درباره کمک پیشکسوتان به حل مشکلات مالی پرسپولیس گفت: طبیعتا پیشکسوتان از نظر مالی نمی توانند کاری کنند و باید به عنوان ریش سفید پادرمیانی کنند که آن هم با توجه به خارجی بودن اغلب طلبکاران پرسپولیس، پیشکسوتان نمی توانند کاری کنند. البته امروز با صحبت هایی که انجام شد امیدوار شدیم تا انشالله این مشکلات نیز بر طرف شود.

او در پایان درباره رضایت خود از بازیکنان خارجی پرسپولیس گفت: البته من نباید راضی باشم. کادرفنی تیم باید راضی باشند که آن ها هم می دانم راضی نیستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5vyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در حد قهرمانی نیستند آن وقت پرسپولیس را مقصر می دانند!