تاریخ انتشار: 1399/02/08 21:00
کد خبر: 64175

مهدی: به ازسرگیری لیگ برتر نزدیک می‌شویم

سرپرست مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت:من فکر می‌کنم داریم به آن روزی که مسابقات لیگ از سر گرفته شود نزیک می‌شویم ولی من تعیین‌کننده نهایی نیستم.
مهدی: به ازسرگیری لیگ برتر نزدیک می‌شویم

سهیل مهدی  در گفت‌و‌گو با  برنامه « ورزش تعطیل نیست» در شبکه ورزش درباره حضورشان در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش اظهار داشت: ما امروز بازخوردهای خوبی داشتیم و قرار شد جمع‌بندی صحبت‌های امروز توسط آقای دکتر خلیلیان و تیم‌شان تحویل ستاد ملی مبارزه با کرونا شود و ما منتظر بمانیم که این عزیزان تصمیم نهایی را بگیرند. 

وی ادامه داد: از طرف خودمان سعی کردیم انتقال بدهیم که کل جامعه فوتبال در اختیار بحث کنترل ویروس کرونا هستند. ما با توجه به اینکه خصوصاً در لیگ برتر، پزشک‌ها و کادر پزشکی بسیار حاذق و کاملی را داریم تضمین دادیم در صورت از سرگیری تمرینات شرایط کنترل بازیکن‌ها هر جلسه صورت بگیرد. 

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ تاکید کرد: ما برای اینکه در رابطه با بحث شیوع ویروس کرونا اطمینان خاطر حاصل شود، تضمین دادیم که ورزشگاه‌ها را ضدعفونی کنیم و از ورود افراد اضافه به ورزشگاه جلوگیری کنیم تا مردم بتوانند مسابقات را دنبال کنند و مجدداً شادی و نشاط به جامعه برگردد.

مهدی با اشاره به اینکه در نهایت ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم نهایی را در این زمینه می‌گیرد، عنوان کرد: من فکر می‌کنم داریم به آن روزی که مسابقات لیگ از سر گرفته شود نزیک می‌شویم ولی من تعیین‌کننده نهایی نیستم.

وی در رابطه با وضعیت صعود و سقوط تیم‌های لیگ برتری گفت: در حال حاضر 11 تیم از تیم‌های لیگ برتری روی کاغذ شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارند و ما برای معرفی نمایندگان خودمان در این لیگ چالش بسیار سختی داریم. جالب است که هفت تیم هم کاندیدای سقوط هستند. در لیگ یک کشورمان نیز هفت تیم شانس قهرمانی و 9 تیم کاندیدای سقوط به لیگ دو هستند. در لیگ دو نیز از چهارده تیمی که داریم، 10 تیم کاندید صعود به لیگ یک هستند و چهار تیم کاندید سقوط به لیگ سه.

سهیل مهدی ادامه داد: ما شرایط تمامی تیم‌ها را درک می‌کنیم و دوست داریم این شرایط هر چه سریع‌تر به پایان برسد چون چالش‌هایی که ناتمام ماندن لیگ به همراه دارد، به مراتب بیشتر است. 

وی درباره جام حذفی نیز توضیح داد: ما جام حذفی را هم در برنامه خودمان داریم ولی تاریخ برگزاری آن هنوز مشخص نیست. ما احتمالاً از 15 مردادماه لیگ قهرمانان آسیا را خواهیم داشت که در آن صورت برخی از تیم‌های ما در آن مسابقات شرکت می‌کنند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486nbw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 قسط اول دیاباته پرداخت شد

درباره لیگ قهرمانان آسیا توافقی حاصل نشد
سهیل مهدی: برخلاف بازی های ملی؛