تاریخ انتشار: 1399/02/08 22:22
کد خبر: 64168

سرمربی سایپا راهکاری جالب ارائه داد

سرمربی سایپا معتقد است با تعطیلی بازی‌ها تا دو ماه آینده می‌توان برنامه‌ریزی و آماده‌سازی بهتری برای فصل بعد انجام داد.
سرمربی سایپا راهکاری جالب ارائه داد

در حالی که برخی مربیان و بازیکنان تاکید به ادامه بازی‌های لیگ نوزدهم برای تعیین قهرمان، سهمیه‌های آسیایی و سقوط کننده‌ها دارند و برخی باشگاه‌ها نیز با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تعطیلی کامل مسابقات این فصل شدند، ابراهیم صادقی راهکار جالبی ارائه داده و عنوان کرده می‌توان برنامه دیگر کشورها را الگو قرار داد.

صادقی در گفت‌وگو با شبکه ورزش عنوان کرد: بعد از ۵۰ روز، هنوز مجوز برگزاری تمرین را به ما نداده‌اند و شاید این زمان به ۶۰ روز افزایش یافته و بعد از آن ما فقط ۲۰ روز زمان تمرین داشته باشیم؛ یعنی ۸۰ روز هیچ مسابقه و تمرینی برگزار نشده است و ما باید وارد بازی‌ها شویم.

او یادآور شد: فدراسیون فوتبال لیگ‌های نوزدهم و بیستم را به یکدیگر بچسباند؛ یعنی تا تیرماه مسابقات تعطیل شود و بعد از آن و پشت سر گذاشتن ۶ هفته تمرین توسط تیم‌ها، ۹ هفته پایانی این فصل را برگزار کنند تا قهرمان و سرنوشت دیگر تیم‌ها تعیین شود. بلافاصله پس از آن هم لیگ بعدی را شروع کنند و توقفی نداشته باشند.

سرمربی سایپا تصریح کرد: تیم‌های خارجی در سال ۴۵ الی ۵۰ بازی انجام می‌دهند و ما نیز می‌توانیم در فصل آینده ۳۹ مسابقه را برگزار کنیم تا مشکلاتی برای تعطیلی لیگ فعلی نداشته باشیم چون در شرایط فعلی و در طول دو ماهِ متوالی، نمی‌توانیم برای دو لیگ مختلف بدنسازی کنیم.

صادقی تصریح کرد: اگر این فصل و لیگ آینده به یکدیگر متصل شود، ما یک بدنسازی متداوم خواهیم داشت و تمرینات هم به صورت منظم انجام می‌شود؛ البته هنوز کشورهای مطرح هم به جمع‌بندی برای تعیین تکلیف لیگ‌های خود نرسیده‌اند و باید منتظر تصمیمات آنها هم بمانیم.

سرمربی سایپا تاکید کرد: در حال حاضر اگر لیگ برگزار شود، باید یک دوره آماده‌سازی سنگین برای برگزاری ۹ مسابقه پایانی فصل داشته باشیم و بعد از آن، لیگ تعطیل می‌شود تا ما دوباره مراحل آماده‌سازی را انجام دهیم و برای لیگ بیستم آماده شویم که این کار به ضرر سلامتی بازیکنان خواهد بود. علاوه بر آن، در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی را هم خواهیم داشت که خیلی برای ما اهمیت دارد.

صادقی عنوان کرد: متاسفانه لیگ ما برخلاف تمام لیگ‌های معتبر دنیا پول‌ساز نیست و اعتبار لیگ ما به این شکل است که فقط یک تیم ملی خوب داشته باشیم تا به جام جهانی برود و از این اتفاق لذت می‌بریم، اما با این شرایط در مقدماتی جام جهانی هم دچار چالش می‌شویم.

او با بیان اینکه نیاز به آماده‌سازی برای تیم ملی داریم، گفت: با توجه به تغییراتی هم که در کادر فنی تیم ملی افتاده، باید اردوی آماده‌سازی خوبی داشته باشیم و ایشان هم می‌خواهد تمرینات منظم و خوبی در نظر بگیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wd7wr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ادامه تمرینات بازیکنان سایپا با پیگیری آنلاین صادقی و دستیارانش