تاریخ انتشار: 1399/02/09 23:25
کد خبر: 64097

کمیته فنی؛ دردسری که استقلال آن را نمی‌خواهد

بحث تشکیل کمیته فنی در باشگاه استقلال حداقل برای این فصل منتفی است و مسئولان امر، تمایلی برای رقم زدن این اتفاق نشان نمی‌دهند.
کمیته فنی؛ دردسری که استقلال آن را نمی‌خواهد

یکی از حواشی که طی سال‌های گذشته همواره گریبانگیر استقلال می‌شد، تشکیل کمیته فنی بود که داستان‌ها و ماجراهای زیادی را ایجاد می‌کرد. در دوره فعلی اما، خبری از تشکیل کمیته فنی نیست.

از یک سو،  فرهاد مجیدی  خیلی موافق تشکیل چنین کمیته‌ای نیست و از طرف دیگر،  احمد سعادتمند  مدیرعامل باشگاه هم اصراری به انجام چنین کاری ندارد. در حال حاضر، مجیدی با دستیاران خود کاملا هماهنگ است و با آنها بر سر مسائل مختلف از جمله زمان شروع تمرینات، مدل تمرینات، کارهای تاکتیکی، هدف‌گذاری و... مشورت می‌کند.

همچنین تجربه ثابت کرده که تشکیل کمیته فنی در  استقلال  و  پرسپولیس  نه تنها کمکی به سرمربی نکرده بلکه باعث ایجاد حاشیه شده است. مدیران باشگاه استقلال هم دوست ندارند به قول معروف، سری که درد نمی‌کند را با دستمال ببندند. در نتیجه، برخلاف حواشی و شایعاتی که به تازگی راه افتاده خیلی بعید است که کمیته فنی در استقلال تشکیل شود.

این در حالی است که چند روز قبل، آرش برهانی در مصاحبه‌ای گفته بود استقلال باید کمیته فنی داشته باشد و این جمله از دهان سه پیشکسوت دیگر هم خارج شد ولی آن طور که به نظر می‌آید، باشگاه فعلا چنین قصدی ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36olw7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طعنه عجیب پرسپولیسی‌ها به مصاحبه فرهاد مجیدی در اربیل عراق