تاریخ انتشار: 1399/02/10 19:37
کد خبر: 64063

پادوانی: پول اضافه‌تر نمی‌خواهم، اضافه اش بماند برای خودتان!

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی خوب است که هر بار مدیران جدید در باشگاه می‌آیند وعده می‌دهند پول مرا می‌پردازند.
پادوانی: پول اضافه‌تر نمی‌خواهم، اضافه اش بماند برای خودتان!

روز گذشته مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در برنامه زنده تلویزیونی درباره پادوانی حرف زد و وعده داد مدیرعامل جدید به زودی کل طلب و البته مبلغی بیش از بدهی باشگاه به پادوانی را به او می‌پردازد. به همین بهانه صحبتی با پادوانی داشتیم که او ضمن ابراز خرسندی از شنیدن این خبر گفت: «خیلی خوب است که هر بار مدیران جدید در باشگاه می‌آیند وعده می‌دهند پول مرا می‌پردازند. از وقتی من از ایران رفتم ۴، ۵ نفر روی صندلی ریاست نشسته‌اند و همه آن‌ها وعده دادند پول مرا می‌دهند.»

او گفت: «نمی‌دانم چرا زمان پرداخت پول من نمی‌رسد. اگر از روز اول این اتفاق افتاده بود من تا امروز باید ۵ بار طلبم را از استقلال دریافت کرده بودم. الان هم که می‌گویید مدیر جدید گفته می‌خواهند بیش از طلبم به من پول بدهند. من هم یک پیام دارم و می‌گویم من پول اضافه‌تر نمی‌خواهم، اضافه اش بماند برای خودتان، چون استقلال مشکل مالی زیادی دارد. ممنونم و فقط لطف کنید همان طلب خودم را بدهید تا حساب‌مان تسویه شود.»

نکته جالب در طلب پرداخت نشده پادوانی این است که او در حالی که در تاریخ نهم آذر ۱۳۹۷ از ایران رفته (یک سال و نیم پیش) در این مدت با هزینه شخصی و کمک دوستان فوتبالی و رفقای پزشکش در برزیل در حال فیزیوتراپی است و هیچ کمک مالی در این ربطه هم به او نشده است تا لااقل از پس هزینه‌های درمانی‌اش بربیاید


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5v7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و پرسپولیس را به اهلش بدهید / با ناراحتی و دل شکسته استقلال را رها کردم