تاریخ انتشار: 1399/02/11 20:27
کد خبر: 63991

ماجرای عجیب و غریبی که فتح الله زاده را سوژه رسانه ها کرد

ماجرای عجیب و غریبی که فتح الله زاده را سوژه رسانه ها کرد

علی فتح‌الله‌زاده به تازگی در مصاحبه‌ای از پیشنهادی خبر داده که می‌توانست او را تبدیل به یک لژیونر کند. فتح‌الله‌زاده درباره این پیشنهاد گفته: «من یک پیشنهاد از اروپا دارم و به من گفتند که یک و نیم میلیون یورو بگیرید و مدیریت یک تیم دسته یکی سوئیسی را برعهده بگیرید. جالب است که می‌گفتند ۵۰ درصد املاک آن باشگاه را هم به نام شما می‌کنیم. ۵۰ درصد دیگر اموال باشگاه دست شهرداری آنجا است. شما اگر بتوانید آن تیم را به دسته بالاتر ببرید تمام خرج‌هایی که می‌کنید را درمی‌آورید.» عجیب ترین واکنش نسبت به ادعای سرپرست سابق استقلال از طرف شاغلام پیروانی صورت گرفت. او که استاد استفاده از اشعار در موقعیت‌های مختلف است، در یک مصاحبه رادیویی و درباره صحبتهای فتح‌الله‌زاده گفته: «البته ایشون بزرگ مان و نمیخوام به کسی چیزی بگم اما شاعر میگه: سر شب مست بُدم باغ ونک بخشیدم، دم صبح هوش اومدم به گور بووام خندیدم.»

پیشنهادی که سالها پیش ارائه شده

در شرایطی که باور ادعای فتح‌الله‌زاده کار چندان راحتی نیست، روزنامه خبرورزشی در گزارشی صحت حرفهای سرپرست سابق استقلال را تائید کرده و نوشته: «تیمی که درباره اش صحبت می‌شود باشگاه فوتبال «سروت ژنو ۱۸۹۰» نام دارد که در شهر ژنو قرار دارد. سروت ۱۷ بار به قهرمانی در لیگ سوئیس رسیده است. مالک سابقش مجید پیشیار بود. همچنین حسین‌علی‌خان سردار، بازیکن ایرانی از سال ۱۹۱۸ تا ۱۹۲۳ عضو این تیم بود که بعد‌ها برای تیم ملی فوتبال سوئیس هم بازی کرد.»

جزئیات بیشتر این پیشنهاد را حسن روشن توضیح داده. او گفته: «من یک رفیق قدیمی داشتم که در تیم جوانان با هم بازی می‌کردیم. او در کشور سوئیس مجموعه‌ای از ۳۲ شرکت بزرگ داشت که یک بخش از کار‌های این شرکت تیمداری بود. او از من خواست یک تیم دسته دومی در سوییس را مدیریت کنم. در واقع دوست داشت آن را در دست بگیریم و راه بیندازیم و بعد به دسته‌های بالاتر بیاوریم. من هم به او پیشنهاد دادم به علی فتح‌الله‌زاده پیشنهاد این کار را بدهد. البته این ماجرا برای ۸ یا ۹ سال قبل است.» نکته مهم اینکه روشن گفته ماجرا مربوط به سالها قبل است اما فتح‌الله‌زاده مدعی شده که پیشنهاد سوئیسی‌ها، هفته گذشته به او ارائه شده است!

از پیشنهاد جدید خبری نیست

اما ماجرای پیشنهاد جدید به فتح‌الله‌زاده  این است که یکی از پیشکسوتان استقلال در دیداری که با او داشته از پیشنهاد واسطه یک باشگاه سوییسی به خود آن پیشکسوت خبر داده و با فتح الله زاده مشورت کرده است . در واقع خود آن باشگاه سوییسی به فتح‌الله‌زاده به صورت مستقیم پیشنهادی است. آن پیشکسوت استقلال هم از فتح‌الله‌زاده خواسته اگر پول دارد بیاید و با او برای خرید سهام آن باشگاه شریک شود و در واقع چون خودش توان خرید نداشته به فتح‌الله‌زاده پیشنهاد داده که اگر تمایل و پول دارد با او شراکت کند. خود آن پیشکسوت هم از طرف باشگاه سوییسی پیشنهاد نداشته و یک واسطه دیگر به او گفته که اگر پول و تمایل دارد، سهام باشگاه دسته اولی سوییسی را خریداری کند. شاید بهتر بود فتح‌الله‌زاده روی ماجرای قبلی اش در سالها پیش مانور می کرد تا ماجرای جدید که دو سه دست واسطه دارد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vl6qj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید یک تیم سوئیسی در برنامه فتح الله زاده!