تاریخ انتشار: 1399/02/12 09:32
کد خبر: 63964

حلالی:شرایط هر روز بدتر می‌شود، چون شیوه مدیریتی در فوتبال ایران غلط است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سپاهان با بازی نکردن مقابل پرسپولیس به دیگر مدعیان لیگ برتر مانند استقلال و تراکتور هم ضربه زد.
حلالی:شرایط هر روز بدتر می‌شود، چون شیوه مدیریتی در فوتبال ایران غلط است

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص رای کمیته استیناف اظهار داشت: طبیعی بود که چنین تصمیمی گرفته شود، چون روز بازی این تیم سپاهان بود که اراده بازی نداشت، علتش هم مشخص نشد که چرا بازی نکردند، شاید بازیکن مصدوم داشتند یا شاید هم علت دیگر داشت، ولی در مجموع یک درصد هم احتمال این وجود نداشت که رای را به نفع سپاهان صادر کنند.

وی ادامه داد: سپاهان در حالی مقابل پرسپولیس بازی نکرد که میزبان این مسابقه بود و امکان داشت از پرسپولیس امتیاز بگیرد، اما با بازی نکردنش به دیگر مدعیان لیگ برتر مانند استقلال و تراکتور هم ضربه زد، چون دو تیم مدعی با هم بازی داشتند و این بازی برای دیگر مدعیان حائز اهمیت بود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص احتمال قهرمانی این تیم هم تصریح کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، پرسپولیس روی کاغذ از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار است و ۱۰ امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد، اما نباید همه چیز را تمام شده بدانیم، چون فوتبال است و هزاران اتفاق!

حلالی درباره عدم تشکیل هیئت مدیره در پرسپولیس خاطرنشان کرد: این ساختار را فقط در فوتبال ایران می‌بینید، هر مدیری که به تیم می‌آید مشکل روی مشکل اضافه می‌کند و بدهی‌های باشگاه بیشتر می‌شود، متاسفانه فکری هم به حال این تیم نمی‌کنند، شرایط هر روز بدتر می‌شود، چون شیوه مدیریتی در فوتبال ایران غلط است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6v56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شرایط پرسپولیس از لحاظ مدیریتی اصلاً جالب نیست