تاریخ انتشار: 1399/02/13 09:58
کد خبر: 63870

بوژیدار قصد دارد به گلر اول قرمزها تبدیل شود

بوژیدار رادوشوویچ بعد از 4 سال نیمکت نشینی، آماده این است که به گلر اول سرخ‌ها تبدیل شود و توانایی‌های خود را بیشتر نشان دهد.
 بوژیدار قصد دارد به گلر اول قرمزها تبدیل شود

گلر ملی پوش ازبک یعنی لوبانف که از پرسپولیس جدا شد، خیلی ها تصور می‌کردند برانکو قصد دارد با اعتماد به علیرضا بیرانوند و ابوالفضل درویش‌وند کار را جلو ببرد اما او تصمیم گرفت یک دروازه‌بان ذخیره را از کشور خود بیاورد؛ بوژیدار رادشوویچ که حالا باسابقه‌ترین خارجی قرمزها به حساب می‌آید و محبوبیت زیادی هم نزد هواداران دارد.

او به عنوان گلر دوم با دستمزد 300 هزار دلاری به پرسپولیس آمد که همین میزان حقوق مورد بحث بسیاری قرار داشت اما رادو خیلی زود نشان داد که یک دروازه‌بان مطمئن برای روزهایی است که بیرانوند از اردوی تیم ملی برگشته، محروم است یا دچار مصدومیت شده. البته این روندی بود که تا پیش از لیگ نوزدهم طی شد و در این فصل بوژیدار 8 بازی انجام داد و در مقاطعی بیرانوند را نیمکت نشین کرد.

نکته جالب این که در پنجره تابستانی گذشته، کالدرون تا آستانه خط زدن رادو از فهرست نهایی هم پیش رفت اما قرارداد سفت و سخت این بازیکن کروات سبب شد تا سرمربی جدید قرمزها از موضع خود پایین بیاید و رادوشوویچ را در تیم نگه دارد؛ تصمیمی که در روزهای مشکل او با بیرانوند به نفعش شد و پرسپولیس را از یک خطر جدی رها کرد.

بعد از قطعی شدن انتقال علیرضا بیرانوند به آنتورپ بلژیک، حالا بوژیدار قصد دارد تا به گلر اول قرمزها تبدیل شود و انتظار دارد که با نظر یحیی گل محمدی از زیر سایه بیرانوند خارج شده و در ترکیب اصلی به میدان برود. او در این مدت فارغ از تعصبی که روی نیمکت به تیم داشته و همچنین بی حاشیه بودنش، از نظر فنی هم عملکرد قابل قبولی داشته اما این که جانشین بیرانوند خواهد شد یا نه، مسئله ای است که کادرفنی قرمزها باید درباره آن اظهار نظر کند.

رادوشوویچ چند ماه در حالی قراردادش را تمدید کرد که از نظر دریافتی در شرایط نامطلوبی قرار دارد. هفته گذشته نیز مدیر برنامه او در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و جلسه ای را با مدیران این باشگاه برگزار کرد و انتظار می‌رود که رادو اولین خارجی سرخ ها باشد که به تهران برمی‌گردد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxbka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره خارجی پرسپولیس به مرخصی طولانی مدت فرستاده شد!