//
کدخبر: ۲۶۰۳۰۸ //

خداحافظی بنا با کشتی فرنگی؟

در حالیکه مدتی است خبری از سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در جلسات فنی نیست و زمزمه‌هایی نیز مبنی بر مخالفت وی با قانون جدید انتخابی تیم ملی و بروز برخی مشکلات شخصی شنیده می شود، انتشار پستی از وی در واتس آپ به احتمال استعفای او افزوده است.

خداحافظی بنا با کشتی فرنگی؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از اعلام علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی بر تدوین چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی و تاکید وی بر اجرای دقیق و بی چون و چرای آن برای انتخاب ملی پوشان، حرف و حدیث‌های زیادی درباره واکنش محمد بنا و غلامرضا محمدی به قانون جدید انتخابی کشتی بوجود آمد.

علیرضا دبیر ابتدا روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران از مراحل پایانی تدوین این چرخه خبر داد و روز یکشنبه نیز از بنا و محمدی دعوت کرد تا در جلسه بررسی این طرح حضور داشته باشند، جلسه‌ای که محمد بنا غایب آن بود و غلامرضا محمدی نیز در مخالفت با ‌برخی موارد این طرح و کاهش شدید اختیارات سرمربی تیم ملی در انتخاب نفرات مورد نظر خودش در نهایت راهی بهتر از ترک جلسه پیدا نکرد.

دبیر در این جلسه صراحتا اعلام کرد وظیفه سرمربیان انتخاب ملی پوش نیست بلکه آماده سازی آنان است و وی ذره‌ای در اینباره کوتاه نخواهد آمد، موضوعی که با توجه به پیشینه محمد بنا، احتمال ادامه همکاری وی با فدراسیون کشتی را از بین می‌برد.

سکوت عجیب بنا طی روزهای گذشته و بی تفاوتی وی نسبت به اتفاقات اخیر بیش از پیش باعث مطرح شدن بحث استعفای او شده است.

در حالیکه سکوت محمد بنا کماکان ادامه دارد، انتشار متنی از سوی وی در شبکه اجتماعی واتس آپ به فرضیه قطع همکاری او با فدراسیون کشتی با توجه به اختلاف نظر گسترده قوت بخشیده است.

بنا در پست خود متنی را منتشر کرد که در آن نوشته شده بود"آمدن دلیل می‌خواهد، ماندن بهانه و رفتن هیچکدام".

در چنین شرایطی با توجه به شنیده ها، احتمال ادامه همکاری سرمربیان تیم‌های ملی به پایین ترین حد خود رسیده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۳۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان