//
کدخبر: ۲۶۱۰۸۶ //

لیست پنهانی فرهاد مجیدی به مدیرعامل استقلال رسید

استقلال به طور چراغ خاموش در حال انجام کار‌های ریز و درشتی برای موفقیت در فصل نقل و انتقالات است.

لیست پنهانی فرهاد مجیدی به مدیرعامل استقلال رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

جدا از اینکه فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر خاتمه پیدا کند یا برای همیشه به بایگانی سپرده شود، تعطیلی فوتبال موقتی بوده و حداکثر تا اوایل پاییز امسال فصل جاری مسابقات آغاز خواهد شد. به هر حال باید بپذیریم که متأسفانه ویروس کرونا فعلاً مهمان ناخوانده دنیاست و ضمن مراعات تمام دستورالعمل‌های بهداشتی، زندگی باید ادامه پیدا کند.

در چنین شرایطی کاملاً بدیهی است که باشگاه‌های ایرانی نیز از شوک اولیه خارج شده و حالا کم‌کم کارهایشان روی روال عادی قرار می‌گیرد. بدون شک یکی از مهم‌ترین مواردی که همواره در چنین ایامی مورد توجه تمام تیم‌های لیگ برتری بوده، حضور قدرتمندانه و البته مخفیانه در عرصه نقل و انتقالات جهت سبقت گرفتن از رقباست. برهه‌ای فوق العاده مهم که موفقیت در آن بخش عظیمی از کامیابی فصل آینده را تضمین می‌کند.

استقلال نیز به طور چراغ خاموش در حال انجام کار‌های ریز و درشتی برای موفقیت در فصل نقل و انتقالات است. روز گذشته برایتان از اهداف فرهاد مجیدی بابت جذب نفرات جدید نوشتیم و حالا بد نیست بدانید که در راستای حفظ بازیکنان کنونی نیز اقداماتی صورت گرفته که حالا در حال عملی شدن است.

مذاکرات محرمانه، تمدید مخفیانه

از قرار معلوم مدیران استقلال به این نتیجه رسیده‌اند که ادامه یافتن رقابت‌های لیگ برتر یا تعطیل شدن این مسابقات به هیچ عنوان نباید در اهداف آن‌ها برای فصل آینده خلل ایجاد کند روی همین اصل از چند روز قبل مذاکرات محرمانه با شاگردان کنونی فرهاد مجیدی برای تمدید قراردادهایشان آغاز شده است.

از طرف دیگر، انتصاب نصرالله عبداللهی به عنوان مشاور ارشد مدیرعامل نیز گام مهمی در جهت تکمیل کادر مدیریتی و گفتگو با بازیکنان بوده است. این‌طور که از شواهد امر پیداست، مذاکرات ابتدایی با چند بازیکن آغاز شده و سایر نفرات نیز به نوبت در باشگاه حاضر خواهند شد تا با استقلال برای فصل آینده به توافق برسند. البته هنوز هیچ تفاهم قطعی صورت نگرفته و فعلاً کار در مرحله ارائه پیشنهاد و چانه زدن قرار دارد.

نکته حائز اهمیت اینجاست که مدیران استقلال به بازیکنان تأکید کرده‌اند جریان مذاکرات و تمدید احتمالی قرارداد‌ها باید به طور کامل محرمانه باقی بماند و تا وقتی که توافق نهایی حاصل نشده و باشگاه آن را به صورت رسمی اعلام نکرده، هیچ بازیکنی پیرامون آن در رسانه‌ها حرف نزند. البته کاملاً بدیهی است که بازیکنان در جمع‌های خودمانی و گفتگو‌های خصوصی بین خودشان در این رابطه صحبت می‌کنند.

هماهنگی با مجیدی؟

روند مذاکره با بازیکنان و تمدید قرارداد آن‌ها مسئله‌ای است که سرمربی تیم باید کاملاً در جریان قرار بگیرد و اساساً تمام مهره‌ها با نظر او جذب یا جدا شوند بنابراین باید ببینیم که فرهاد مجیدی در جریان ماجرا قرار داشته و فهرستی را به صورت محرمانه در اختیار مدیرعامل قرار داده تا بر اساس آن مذاکرات صورت بگیرد یا نه؟ دیروز مسئولان باشگاه استقلال ترجیح می‌دادند در این رابطه حرفی نزنند، اما تأکید داشتند که پس از جلسه مجیدی و سعادتمند در مجموعه ورزشی انقلاب، رابطه میان این دو نفر به مراتب بهتر از گذشته شده و بعید نیست که ماجرای تمدید قرارداد‌ها نیز در همان راستا باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۰۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان