//
کدخبر: ۲۶۱۵۶۳ //

جدایی ستاره کلیدی از بارسلونا ؛ مقصد بعدی کجاست؟

کیا جورابچیان، مدیر برنامه فیلیپ کوتینیو مدعی شد آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش فرتاک نیوز،

قرارداد قرضی فیلیپ کوتینیو در پایان فصل جاری با باشگاه بایرن مونیخ به اتمام خواهد رسید و به نظر می رسد این باشگاه آلمانی نیز علاقه ای به پرداخت 120 میلیون یورو و دائمی کردن قرارداد او ندارد. اخباری در مورد بازگشت فیلیپ کوتینیو به بارسلونا یا انتقال به لیگ برتر منتشر شده، اما مدیر برنامه این بازیکن در مورد آینده ابراز بی اطلاعی کرده است.

کیا جورابچیان گفت: "در حال حاضر فیلیپ کوتینیو بازیکن بایرن مونیخ است، اما او فعلا به علت مصدومیت نمی تواند در ترکیب این تیم قرار گیرد. کوتینیو دو هفته پیش یک عمل جراحی داشت و شش هفته زمان برای بهبودی نیاز دارد ، این بدان معنی است که او تقریبا ادامه این فصل بوندس لیگا را از دست خواهد داد. البته ما امیدواریم که کوتینیو بتواند در بازی های پایانی تیمش در ترکیب قرار گیرد.

در مورد بازار نقل و انتقالات و احتمال جدایی کوتینیو نیز باید بگویم که در حال حاضر ما در مورد توافق احتمالی با هیچ تیمی صحبت نکرده ایم. فکر می کنم در حال حاضر باشگاه ها روی شیوع ویروس کرونا و عواقب آنها متمرکز شده اند و می خواهند بدانند چچه زمان می توان با خیال راحت دوباره فوتبال بازی کرد. پس بعد از پایان این ویروس خواهد بود که تیم بعدی کوتینیو مشخص شده و معلوم می شود او فصل بعد کجا بازی خواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۵۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان