تاریخ انتشار: 1399/03/01 21:13
کد خبر: 62709

پرسپولیس و یحیی گل محمدی؛ تاریخ سازی در یکقدمی

پرسپولیس به همراه یحیی گل محمدی در آستانه خلق یک تاریخ سازی مهم در لیگ برتر می باشند.
پرسپولیس و یحیی گل محمدی؛ تاریخ سازی در یکقدمی

به گزارش فرتاک ورزشی، بالاخره بعد از کش وقوس های فراوان و دست و پنجه نرم کردن با بیماری کرونا، وزارت بهداشت چراغ سبز خود را برای برگزاری مسابقات ورزشی نشان داد تا بعد از چند ماه دوباره شور و شوق در بین جامعه ورزشی و هواداران آنها به وجود بیاید و در این راستا بیشترین حرف و حدیث در مورد برگزاری یا عدم آن در لیگ برتر فوتبال بود که موافقان و مخالفان خاص خود را داشت.

در هر حال 9 هفته پایانی لیگ نوزدهم براساس این تصمیم بایستی برگزار شود تا تکلیف قهرمان و تیم های صعود کننده در میدان مشخص شود که در این راستا شانس با پرسپولیس یار بود تا بخت خود را برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی بیازماید.

 شاگردان یحیی گل محمدی در صورتی که بتوانند هم چنان فاصله خود را با دیگر تیم حفظ نمایند، اولین تیمی خواهند بود که در چهار دوره متوالی به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا خواهند کرد.

یکی دیگر ازموفقیت های شاگردان گل محمدی در صورتی که با کسب مقام قهرمانی لیگ را به پایان برسانند، ششمین قهرمانی در طی 19 دوره لیگ برتر است و می توانند از حیث کسب عنوان قهرمانی بالاتر از سپاهانی قرار بگیرند که در 5 دوره توانسته به این عنوان دست یابد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqr8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سنگربان پرسپولیس تمرینات ویژه خود را آغاز کرد