//
کدخبر: ۲۶۲۷۸۵ //

سعادتمند: با این رقم‌ها می‌توانیم دیاباته‌های زیادی را پرورش دهیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فکر می‌کنم با رعایت پروتکل‌ها و موارد بهداشتی می شود لیگ را ادامه داد.

سعادتمند: با این رقم‌ها می‌توانیم دیاباته‌های زیادی را پرورش دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد سعادتمند در خصوص از سرگیری تمرینات تیم ها اظهار داشت: از دو منظر به پروتکل می‌شود نگاه کرد. اول اینکه جان انسانها مهم است و باید به موارد مد نظر توجه کرد.

وی افزود: از طرفی همه ما دلمان برای فوتبال تنگ شده و همه می‌خواهند فوتبال را تماشا کنند. فکر می‌کنم با رعایت پروتکل‌ها و موارد بهداشتی می شود لیگ را ادامه داد. یک مقدار به بازیکنان فشار می آید چون هر ۴ روز یک بار بازی می‌کنند. در کل امیدوارم بتوانیم لیگ را به پایان برسانیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص ارزیابی عملکردش بعد از دو ماه از ورود به استقلال عنوان کرد: خدا را شکر در این یک ماه و بیست روز اخیر که در استقلال بودم، با حمایت عزیزان و هواداران، توانستیم بخش اعظمی از مطالبات حتی باقی مانده از دی را پرداخت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این را چند بار گفته‌ام که این کارها جزو وظایف باشگاه است و باید به قراردادهایش عمل کند. من در این سال‌ها به یاد ندارم شب عید به بازیکنان چیزی داده نشده باشد.۲۵۰ هزار دلار دیاباته طلب داشت و ما امروز که با هم حرف می‌زنیم این پول پرداخت شده است.

سعادتمند تاکید کرد: یک میلیارد و هفتصد میلیارد تومان تفاوت پول دیاباته از بهمن ماه با الان است چون قیمت ارز عوض شده است. دیاباته یک بازیکن بسیار خوب است. ۴ میلیارد و هفتصد میلیون مطالبات این بازیکن بود و این پول اگر زودتر پرداخت می‌شد، با ۳ میلیارد تومان مسئله حل می‌شد. جدا از اینکه دیاباته بازیکن بسیار خوبی است و از بازیکنان اصلی ما به شمار می‌رود ولی با این پول می‌شد ۳ هزار و صد نفر بازیکن جوان و مستعد را با کلیه امکانات در استان‌های مختلف می‌شود پرورش داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال که با شبکه خبر صحبت می کرد ادامه داد: ما با این رقم‌ها می‌توانیم دیاباته‌های زیادی را پرورش دهیم و آنها را ترانسفر کنیم. این موضوع کشف استعدادها، در همه نقاط کشور در برنامه ما است و ان‌شاءالله این کار را می‌کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۷۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان