تاریخ انتشار: 1399/03/11 13:38
کد خبر: 62143

کالدرون به جوان ها کم لطف بود/نگاه آقا یحیی به ما فرق دارد/ الگوی من آقا کریم و ایسکو هستند

سعید حسین پور می‌گوید که تلاش او این است که در سال 99 بیشتر بازی کند و مورد توجه یحیی گل محمدی قرار بگیرد.
کالدرون به جوان ها کم لطف بود/نگاه آقا یحیی به ما فرق دارد/ الگوی من آقا کریم و ایسکو هستند

 سعید حسین پور هافبک 21 ساله و جوان تیم پرسپولیس است که در تمام قهرمانی های پرسپولیسِ برانکو حضور داشته و حالا باتجربه ای زیاد از آن دوران، تلاش می‌کند تا خود را به ترکیب قرمزهای تهرانی برساند. حسین‌پور که از پدری پزشک پای به فوتبال گذاشته و با رفتاری مودبانه، جایگاهی ویژه در بین هم تیمی هایش دارد، در گفتگو با خبرنگار ما از آرزوهایش گفته و این که می‌خواهد نقش ایسکو را در جمع قرمزها داشته باشد، او همچنین با 7 جام قهرمانی و حضور در یک فینال آسیا، پرافتخارترین بازیکن زیر 23 سال ایرانی محسوب می‌شود؛ این گفتگو را در ادامه بخوانید:

 

* بازی درون تیمی سنگین بود

حسین پور درباره تمرینات پرسپولیس و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: پنج شنبه بازی درون تیمی داشتیم که سنگین بود و دیروز را تمرین کردیم. دیروز هم فشار تمرین 60-70 درصد بود و از فردا فشار آن بیشتر خواهد شد. ما پروتکل های بهداشتی را خیلی رعایت می‌کنیم؛ تونل ضدعفونی را که حتما دیده‌اید، ماسک و دستکش هم که همیشه در دسترس هست و با مواد ضد عفونی هم سعی می‌کنیم تا خودمان را از ویروس مصون نگه داریم. اعضای تدارکات هم زحمت می‌کشند و همه جا را استریلیزه می‌کنند تا مشکلی پیش نیاید.

 

* آقای کالدرون به جوان ها کم لطف بودند!

وی درباره عملکرد خودش و این که آیا شانس بازی دارد یا نه، عنوان کرد: تلاشم این است که بازی کنم و امیدوارم آقا یحیی به من اعتماد کند. من هم تلاش می‌کنم جواب اعتماد او را بدهم. در اردوی پیش فصل ترکیه عکس های زیادی منتشر نشد اما در بازی های دوستانه جام شهدا من جوری کار کردم که هم خودم اینطور فکر می‌کردم و هم اطرافیان می‌گفتند که خیلی بیشتر از زمان آقای برانکو بازی کنم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و کم لطفی آقای کالدرون به بازیکنان جوان بود!

 

* نگاه آقا یحیی به ما فرق دارد

او در خصوص کار کردن با یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: در این مدت واقعا از کار کردن با آقای گل‌محمدی لذت بردم و اصلا سبک بازی تیمی ما فرق کرده و فکر کنم نگاه ایشان به جوان ها هم خیلی بهتر باشد. من سعی می‌کنم هرطور شده وارد ترکیب شوم.

 

* الگوی من آقا کریم و ایسکو هستند

حسین پور در مورد بازیکن مورد علاقه اش هم گفت: من در تمرین از آقا کریم خیلی یاد می‌گیرم، او جزو بهترین بازیکنان فوتبال ایران بوده و من علاقه ویژه ای به ایشان دارم. در فوتبال خارجی هم بازی ایسکو را خیلی دنبال می‌کنم و خیلی دوست دارم مثل ایشان باشم.

 

* بازی در پرسپولیس یا اروپا؟ فعلا زود است!

هافبک جوان پرسپولیس در مورد نگاهش به آینده و وضعیت ایده آل فوتبالش هم توضیح داد: این به شرایط بستگی دارد، من دوست دارم همیشه برای پرسپولیس بازی کنم اما اگر پیشنهاد اروپایی هم باشد که بتوانم به باشگاه کمک کنم، این هم گزینه خوبی است. اما الان برای زدن چنین حرف هایی زود است و من باید گام اول را بردارم. من باید تلاش کنم اول به ترکیب پرسپولیس برسم و همه سعی و تلاشم همین است و امیدوارم در این بازی های باقی مانده بیشتر تلاش کنم. این قضیه کرونا هم یک مقدار برنامه ها را بهم ریخت

 

* پدرم پزشک است اما خودم دیپلم دارم

حسین پور درباره شرایط خانوادگی اش و همچنین تحصیلات خود توضیح داد: این نظر لطف شما و بقیه است، پدر من پزشک عمومی و متخصص ورزش هستند، پزشک تیم ملی والیبال هم بوده اند، به هر حال من از همان بچگی در محیط ورزشی بزرگ شدم، پدرم هم آقای گل مازندران بودند. من زمانی که تیم ملی نوجوانان بودم، اردوها نمی‌گذاشت که در مدرسه باشم. درسم خوب بود اما فوتبال و درس دو مقوله جدا هستند و من هم نتوانستم بعد از دیپلم خیلی تحصیل کنم.

 

* تعداد جام های ما برای بقیه قابل تصور نیست

او در مورد افتخارات زیاد باشگاهی اش توضیح داد: من در تیمی حضور دارم که بسیار بزرگ است و بهترین ها را در خود دارد و جدا از جام هایی که بردیم، من از حضور در کنار این بازیکنان تجربه بسیار زیادی کسب کردم. جام هایی که ما بردیم تعدادش برای بقیه تیم ها قابل تصور نیست و فکر نکنم هیچ بازیکن جوانی این تعداد قهرمانی داشته باشد و از وقتی که من به پرسپولیس آمده ام جام می‌بریم و امیدوارم امسال هم قهرمان شویم تا رکورد بزنیم و پرافتخارترین هم بشویم. من 7 بازی زمان آقای برانکو انجام دادم که تمام این بازی ها را بردیم.

 

* مغرور نمی‌شویم؛ جام مال ماست!

حسین پور در پایان در خصوص احتمال ایجاد غرور درتیم هم گفت: نه اگه تصاویر تمرینات را ببینید به جدیت بازیکنان پی می‌برید، ما خودمان را قهرمان نمی‌بینیم اما بقیه تیم ها از این شرایط سو استفاده می‌کنند. 10 امتیاز خیلی سخت جبران می‌شود اما ما در باد این اختلاف نمی‌خوابیم. اما همینطور که گفتم حریفان از این شرایط سو استفاده می‌کنند و من امیدوارم که لیگ زودتر برگزار شود. بازیکنان ما الان طوری آماده هستند که حتی اگر لیگ هفته بعد آغاز شود هم می‌توانیم با قدرت به میدان برویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlnej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک پرسپولیس مصدوم شد(عکس)
در جریان بازی با نساجی؛