//
کدخبر: ۲۶۵۳۸۵ //

خط و نشان یحیی گل محمدی برای بازیکنان پرسپولیس

برای کسی که در دوران بازی بزرگترین تاوان ها را برای اشتباهاتش داده، در دوره مربیگری این موضوع می‌تواند یک اصول بزرگ تلقی شود.

خط و نشان یحیی گل محمدی برای بازیکنان پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

گل محمدی بار دیگر به پرسپولیس بازگشته و البته اینبار می‌خواهد عمر مربیگری‌اش در این تیم طولانی‌تر از روزی باشد که بعد از پنالتی‌های مرگبار مقابل سپاهان ناچار به پایان همکاری شد و حتی به ناز کشیدن‌های محمد رویانیان به عنوان مدیرعامل سابق این باشگاه هم توجهی نداشت.

یحیی رفت و طی این مدت اینقدر عملکرد خوبی از خود در نفت، ذوب آهن و شهرخودرو به جا گذاشت که بارها پرسپولیس برای خواستگاری‌ دوباره از او برای تحویل نیمکت به دردسر و تکاپو بیفتد و شاید اگر عمر مربیگری برانکو در این تیم کوتاه تر بود نیز خیلی زودتر از این نیز می‌آمد. کما اینکه بلافاصله بعد از قطع همکاری با گابریل کالدرون و اینبار علیرغم قرارداد سفت و محکمی که با شهرخودرو داشت، با هر قیمتی بود مدیران سرخ او را به اردوگاه خودشان آوردند.

 

یحیی اکنون به دنبال سایز اولین شنل قهرمانی خود روی نیمکت مربیگری برای تصاحب جام قهرمانی لیگ برتر است. جایی که او چندین بار تا آستانه فتح آن پیش رفت ولی در نهایت به جام حذفی رضایت داد. تیم او علیرغم تمام مشکلاتی که با گابریل کالدرون پشت سر گذاشت با عنوان قهرمانی نیم فصل به کار پایان داد تا شوک حضورش نیز در نهایت اکنون در فاصله 9 بازی به پایان با اختلاف 10 امتیازی در صدر همراه باشد. جایی که همه از قهرمانی تیمش صحبت می‌کنند و اولین عکس یادگاری او با تندیس ارزشمندی که سرخ‌ها پیش از این طی سه فصل اخیر آن را با هدایت برانکو ایوانکوویچ به باشگاه آورده‌اند.

گل محمدی اما نمی‌خواهد اسیر اما و اگرهای فوتبالی و غرور شاگردانش شود تا یک پایان تلخ دیگر در این تیم او را به انتظار بکشد. جایی که قطعا هر عنوانی غیر از قهرمانی می‌تواند پایان بخش کار همیشگی‌اش با این تیم تلقی شود و بار دیگر نتواند زیر فشار انتقادات و هجمه هواداران و کارشناسان کار را دنبال کند. در این رابطه او بارها به شاگردان توصیه کرده جدول و اختلاف امتیازی را فراموش کرده و تنها به هدف تیم طی 9 بازی باقیمانده تمرکز داشته باشند.

 

تهدید یحیی هم قطعا اولتیماتوم پایانی او برای نبخشیدن اشتباهات در ادامه فصل بوده و شاید اکنون که به موعد نقل و انتقالات و تمدید قراردادها نزدیک شده، از بُرش بیشتری نیز در این زمینه برخوردار باشد تا شاگردان فرمان بردار او باشند. مردی که بیشتر از هر بازیکنی در این تیم به دنبال این است اولین شنل قهرمانی خود را در پایان فصل.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۳۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان