تاریخ انتشار: 1399/03/24 12:37
کد خبر: 61336

مدافع 21 ساله پرسپولیس در انتظار چراغ سبز گل محمدی

احسان حسینی مدافع 21 ساله تیم فوتبال پرسپولیس تنها بازیکن با پست تخصصی دفاع وسط به جز سه بازیکن باتجربه سرخپوشان در این منطقه از زمین است که شانس زیادی هم برای بازی ندارد.
مدافع 21 ساله پرسپولیس در انتظار چراغ سبز گل محمدی

پرسپولیس در سال های اخیر وضعیت مطلوبی را در خط دفاعی سپری کرده و در فصل جاری نیز شرایط برای این تیم بهتر هم شد. محمدحسین کنعانی زادگان به زوج سیدجلال و شجاع ملحق شد تا سرخپوشان با سه دفاع شناخته شده، لیگ را آغاز کنند و حالا نتیجه این مثلث دفاعی، آمار کمترین گل خورده در طول فصل بوده است.

اما سرخپوشان علاوه بر این سه مدافع که رقابت جالبی هم برای حضور در ترکیب اصلی دارند، یک بازیکن جوان دیگر را هم در فهرست دفاعی خود دارند. احسان حسینی که پس از تست در بوندسلیگای چهار، بازی زیر نظر مهدی مهدوی کیا و حضور در تیم امید نفت سال 1396 به پرسپولیس پیوست، دیگر مدافعی است که این فصل احتمال دارد سومین مدال قهرمانی لیگ برتری اش را با انجام تنها سه بازی در پرسپولیس به گردن بیاویزد.

او در دوره حضور برانکو چند باری به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد اما اغلب تصاویری که از این بازیکن 21 ساله منتشر شده، از بازی های دوستانه و همچنین تمرینات بوده است. حسینی البته به گفته مربیانش، بازیکنی بااستعداد، جنگنده و با مشخصه هایی چون توپگیری و بازیسازی است که او را به تنها آلترناتیو مثلث دفاعی سرخپوشان تبدیل کرده و شاید در آینده جایگاه وی را نیز بهتر کند.

این مدافع جوان البته در اردوی ترکیه عملکرد خوبی داشت و بسیاری تصور میکردند که در لیگ نوزدهم برای پرسپولیس بازی خواهد کرد اما این اتفاق برای وی رخ نداد. حسینی در بازی با گل گهر نیز دقایقی برای پرسپولیس بازی کرد و باید دید زیر نظر یحیی گل محمدی آیا فرصت بازی در مسابقات رسمی را پیدا می کند یا نه؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrp9k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک مهاجم و یک مدافع در تور پرسپولیس