تاریخ انتشار: 1399/03/26 10:40
واکنش سرپرست باشگاه پارس جنوبی به ابهامات: بعدا صحبت می‌کنیم!
کد خبر: 61201

پارس جنوبی جم در شرایط ویژه/ تیم جمی در گرداب بلاتکلیفی

بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم در حالی تمریناتشان را ادامه می‌دهند که هنوز مدیران منطقه ویژه و مسئولان شهر جم تصمیمی برای ثبات مدیریت در این باشگاه نگرفته‌اند.
پارس جنوبی جم در شرایط ویژه/ تیم جمی در گرداب بلاتکلیفی

 تیم پارس جنوبی جم به دلیل مشکلات مدیریتی روزهای پرفشاری را پشت سر می‌گذارد و چون در شهر جم و باشگاه پارس جنوبی یک جریان تصمیم گیرنده واحد وجود ندارد، به نظر می‌رسد این تیم فوتبال با تمام اعضا و کارکنانش از مدیری به مدیر دیگر پاس داده می‌شود!

در حالیکه کلیه اعضای تیم پارس جنوبی با حضور مدیرعامل جدید منطقه ویژه پارس، امیدوار به رفع مشکلات بودند و ایرج خرمدل هم در ابتدای کارش وعده رفع نگرانی‌ها را داده بود اما امروز به نظر می‌رسد تیم پارس جنوبی فعلا باید در صف انتظار بماند.

خرمدل در حالی از تعیین تکلیف مدیرعامل پارس جنوبی گفته بود که هنوز مراد مرادی سرپرست باشگاه تکلیف خودش را نمی‌داند و طبیعتا با مشخص بودن وضعیت مجری باشگاه، عوامل و اعضای تیم هم در بلاتکلیفی محض باقی می‌مانند. به خصوص در روزهایی که تعطیلی فوتبال و شیوع کرونا فشارهای اقتصادی را برای تیم‌ها دوچندان کرده است.

موضوع تعیین تکلیف پست مدیرعاملی در حال حاضر، مهمترین مساله تیم پارس جنوبی است اما علاوه بر اینکه مرادی خودش نمی‌داند در این باشگاه ماندنی است یا رفتنی، مدیرعامل منطقه ویژه نیز خودش را تصمیم گیرنده اصلی نمی‌داند و این موضوع را به کارگروه تشکیل شده توسط شرکت ملی نفت ایران موکول می‌کند.

مرادمرادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که سرانجام حضورش در این باشگاه چه خواهد شد، توضیحی نداد و تنها به بیان چند جمله کوتاه اکتفا کرد: "‌من خبری ندارم. فعلا تصمیم گرفته‌ام حرفی نزنم. ان‌شاالله بعدا صحبت می‌کنیم!"

با این حساب به نظر می‌رسد مرادی منتظر تصمیم شرکت ملی نفت ایران است و تا این تصمیم گرفته نشود اعضای تیم فوتبال پارس جنوبی بدون امید به دریافت پول، باید تمرین کنند و برای بازی‌ها آماده شوند تا شاید فرجی شود!

از مسئولین شهر جم این انتظار می‌رود که حداقل تا تعیین تکلیف مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی، به کمک این تیم بیایند و باعث دلگرمی اعضای تیم شوند. امروز بین تمامی اعضای تیم این شائبه وجود دارد که هیچ مسئولی در جم تمایلی به تیمداری ندارد و قرار است این تیم به لیگ یک سقوط کند تا رها شود! این سوال پررنگی است که هنوز پاسخ روشنی به آن داده نشده و به همین خاطر استرس بیکاری در کنار نگرانی‌های کرونایی، تمرکز فوتبالی را از پارس جنوبی گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36o5we

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس رفسنجان در برابر پارس جنوبی به تساوی رسید