//
کدخبر: ۲۶۶۳۱۵ //

دیدار اسکوچیچ با سفیر ایران در کرواسی

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران طبق هماهنگی‌های انجام‌شده، صبح شنبه (۳۱ تیر) و زودتر از برنامه قبلی، زاگرب را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. این سفر بدلیل شرایط خاص محدودیت‌های پروازی ناشی از بحران کرونا، از طریق زوریخ و دوحه حدود ۲۴ ساعت طول خواهد کشید و او ساعت ۴ صبح یکشنبه وارد تهران می‌شود.

دیدار اسکوچیچ با سفیر ایران در کرواسی
به گزارش فرتاک نیوز،

در گفت‌وگوی دو ساعته سفیر ایران در کرواسی با «دراگان اسکوچیچ » که ظهر جمعه در زاگرب انجام شد، مهمترین مسائل و برنامه‌های وی برای حضور قدرتمند تیم ملی ایران در بازی‌های باقیمانده از مرحله مقدماتی جام جهانی قطر بررسی شد.

پرویز اسماعیلی در این دیدار به سابقه خوب و نتایج نسبتا موفق مربیان کروات در ایران اشاره کرد و خطاب به اسکوچیچ گفت: شما نیز یک مربی تحصیلکرده و دارای بالاترین مدارک حرفه‌ای در فوتبال اروپا هستید و همچنین بدلیل حضور مداوم در فوتبال ایران، شناخت خوبی از ظرفیت‌های فوتبال ایران و انتظارات مردم دارید.

سفیر ایران در زاگرب به چهار بازی حساس تیم ملی فوتبال در راه جام جهانی اشاره کرد و افزود: دو بازی مهم بحرین و عراق به میزبانی ایران انجام می‌شود و امیدوارم شرایط لازم برای حضور تماشاگران پرشور فوتبال در استادیوم، در کنار شما و بازیکنان فراهم شود.

وی گفت: بدلیل تاخیر چهارماهه در برنامه‌های پیش‌بینی شده برای تیم ملی فوتبال که ناشی از بحران ویروس کووید-۱۹ بود، ممکن است برآوردهای دقیقی از وضعیت بازیکنان وجود نداشته باشد، اما برگشت سریعتر شما و مشاهده بازی‌های لیگ برای جبران فرصت‌های از دست رفته و برنامه‌ریزی بهتر ضروری است.

اسماعیلی ادامه داد: هدف ما حضور در جام جهانی نیست، چون شما این قول را قبلا به علاقه‌مندان فوتبال در ایران داده‌اید؛ بلکه هدف ما کسب بهترین نتایج تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی قطر است و این موضوع در ظرفیت فوتبال ما قرار دارد.

سفیر ایران در کرواسی تاکید کرد که مثل همیشه برای موفقیت در جام جهانی یک انرژی مثبت ملی و حمایت رسانه‌ای در کنار تیم ملی خواهد بود.

دراگان اسکوچیچ نیز در این دیدار با اشاره به حضور سالیان ممتد در کشورمان، ایران را وطن دوم خود خواند و گفت: شروع کار من با تیم ملی همراه با بحران کرونا و مشکلات بعد آن بود، اما هم من مربی شرایط سخت هستم و هم بازیکنان ایران در سخت ترین شرایط بهترین نتیجه‌ها را گرفته‌اند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: با وجود شرایط بسیار سختی که داشتیم و شرایط نا مشخص پیش رو، بسیار به نتیجه‌گیری امیدوارم؛ چون طی این مدت فرصت را از دست ندادم و مطالعات و برآوردهای خود از بازیکنان ایران و تاکتیک‌های لازم برای پیروزی را تکمیل کردم.

وی گفت: فلسفه من، فوتبال تهاجمی است و می دانم علاقمندان، مردم و بازیکنان فوتبال در ایران نیز فوتبال تهاجمی را دوست دارند. لذا برنامه من، آزاد کردن انرژی بازیکنان برای رسیدن به نتایج تیمی است.

اسکوچیچ ادامه داد: بازی های لیگ را که از همین هفته آغاز می شود خواهم دید و بخاطر فرصت های از دست رفته باید همه ما ۲۴ ساعته کار کنیم.

وی همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی در شهریور ماه و نیز مذاکرات صورت گرفته برای همکاری آکادمی فوتبال کرواسی با ایران خبر داد.

اسکوچیچ در بخشی از صحبتهای خود، گفت: کارلوس کی روش قطعا خدمات زیادی به فوتبال ایران کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۳۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان