//
کدخبر: ۲۶۶۴۷۱ //

طرفدار پرسپولیس هستم اما از استقلال هم پیشنهاد داشتم

وینگر پرسپولیس گفت: من تا ۱۲ یا ۱۳ سالگی اصلاً نمی‌دانستم طرفداری از پرسپولیس یا استقلال چیست، اما بعد که وارد فوتبال شدم، طرفدار پرسپولیس بودم. این حرفم هم شعار نیست.

طرفدار پرسپولیس هستم اما از استقلال هم پیشنهاد داشتم
به گزارش فرتاک نیوز،

 آخرین بار چهار، پنج سال پیش بود که به دفتر روزنامه خبرورزشی آمد و با ما مصاحبه کرد. بعد از چند سال دوباره از امید عالیشاه دعوت کردیم به خبرورزشی بیاید. ابتدا وعده داد بعد از دو، سه بازی پرسپولیس دعوت ما را قبول می‌کند اما... بالاخره ظهر دیروز دعوت ما را پذیرفت. ساعاتی قبل از تمرین سرخ‌ها به تحریریه خبرورزشی آمد و به سؤالات ما جواب داد.

آخرین باری که به خبرورزشی آمدی را به خاطر داری؟

فکر می‌کنم حدود ۴ یا ۵ سال پیش بود که به دفتر تحریریه خبرورزشی آمدم و ملاقات خوب و صمیمانه‌ای داشتیم. اصولاً به ندرت پیش می‌آید جایی بروم و بیشتر سرم به کار خودم گرم است. البته برای تمام رسانه‌ها و دوستان خبرنگار احترام قائلم، چون می‌دانم چقدر زحمت می‌کشید.

بهترین تیتری که خبر ورزشی تا به حال برای تو زده است؟

اگر اشتباه نکنم بعد از شهرآورد ۷۹ برای من تیتر زدید؛ عالی... شاه!

فکر می‌کنی اگر خبرنگار می‌شدی، خبرنگار سرشناس و خوبی می‌شدی؟

حرفه خیلی سختی است که نیاز به تحقیق، مطالعه و اطلاعات عمومی بالا دارد. نمی‌دانم خبرنگار خوبی می‌شدم یا نه ولی هر کاری را شروع کرده‌ام، با تمام وجود کار می‌کنم.

گزارشگر فوتبال چی؟ مثلاً عادل فردوسی‌پور می‌شدی؟

سؤالات سختی می‌پرسید! هر حرفه‌ای یک نابغه و اعجوبه دارد و عادل فردوسی‌پور هم اعجوبه گزارشگری است، چون همه ویژگی‌های لازم برای این شغل را دارد. من نمی‌توانم و نمی‌توانستم عادل فردوسی‌پور شوم.

فوتبالیست‌های زیادی در آن سوی آب‌ها مثل؛ گری لینه‌کر، جیمی کاراگر، پل برایتنر، ریو فردیناند، آلن شیرر و... می‌شناسیم که بعد از اتمام فوتبال مجری، مفسر یا کارشناس تلویزیونی شدند. تو دوست نداری بعد از پایان فوتبالت کارشناس تلویزیونی شوی؟

نه، دوست ندارم مفسر و کارشناس تلویزیونی شوم، چون می‌خواهم بعد از فوتبال وارد عرصه مربیگری شوم.

وقتی سرمربی شوی، سبک کاری کدام مربی را الگو قرار می‌دهی؟

چون به پپ گواردیولا علاقه زیادی دارم، بنابراین سعی می‌کنم از او و سایر مربیان بزرگ الگو برداری کنم. در دوران قرنطینه خانگی فرصت خوبی پیش آمد تا کتاب و فیلم‌های مربوط به مربیگری و گواردیولا را مطالعه کنم و ببینم.

حالا کار کدام گزارشگر فوتبالی را دوست داری و می‌پسندی؟

چون فردوسی‌پور را خوب می‌شناسم و دوستش دارم، با احترام به همه گزارشگران او را انتخاب می‌کنم.

اگر بخواهی یک کارشناس فنی و قوی فوتبالی اسم ببری؟

ما کارشناسان و مفسران خوبی در فوتبال کشورمان داریم، اما به شخصه بیشتر آقای جلال چراغپور را می‌پسندم که متأسفانه کمتر به تلویزیون می‌آید.

چرا شماره ۲؟ معمولاً این شماره متعلق به مدافعان راست یا میانی است و وینگر‌ها و هافبک‌ها به این شماره علاقه‌ای ندارند. به خاطر مهدی مهدوی‌کیا این پیراهن را می‌پوشی؟

آقامهدی که یک اسطوره و الگوی خودم است. وقتی من به پرسپولیس پیوستم، این شماره پیراهن خالی بود و دیدم چه بهترکه پیراهن آقامهدی را بپوشم.

البته فکر می‌کنم در تیم ملی نوجوانان با سرمربیگری علی دوستی‌مهر، دفاع راست بودی و شماره ۲ می‌پوشیدی؟

بله، من در تیم ملی نوجوانان دفاع راست بودم و بالطبع باید شماره ۲ می‌پوشیدم و بعد در راه‌آهن و پرسپولیس هم دیگر همین شماره را پوشیدم و از آن هم راضی هستم.

تو جزو معدود فوتبالیست‌های ایرانی هستی که در رده‌های مختلف تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان سابقه بازی داری، اما چرا فقط ۳ بازی ملی با بزرگسالان؟

من در تمامی رده‌های ملی سابقه بازی دارم. در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید فیکس بودم ولی یک بدشانسی و مصدومیت پارگی رباط صلیبی واقعاً سرنوشت من را عوض کرد.

پس وضعیت محمد انصاری را خوب درک می‌کنی که به ملاقاتش رفتی؟

محمد انصاری بازیکن خوش‌اخلاق و فنی است. می‌دانم پارگی رباط صلیبی چقدر سخت است، اما با روحیه‌ای که در محمد انصاری سراغ دارم، مطمئن هستم باقدرت‌تر برمی‌گردد. به خودش هم در بیمارستان گفتم و...

به نظر خودت زمان کارلوس کی‌روش می‌توانستی فیکس تیم ملی شوی، اما حق تو خورده شد یا اینکه حداقل خودت چنین احساسی داشتی؟

سال ۲۰۱۲ کارلوس کی‌روش من را دعوت کرد. شاید می‌توانستم در تیم آقای کی‌روش جایگاه خوبی پیدا کنم، اما همان مصدومیت پارگی رباط صلیبی کارم را خراب کرد. البته همیشه گفتم و باز هم تکرار می‌کنم بازی کردن در تیم پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست.

ازآن تیم ملی نوجوانان که به جام جهانی نیجریه رفت، فقط مرتضی پورعلی‌گنجی جام جهانی بزرگسالان را تجربه کرد. آیا بازیکن دیگری هم بود که شایسته حضور در جام‌های جهانی باشد؟

کاوه رضایی، پیام صادقیان، میلاد غریبی، سیدحسین حسینی و... بودند که به نظرم این دوستان و حتی خود من می‌توانستیم مسافر جام جهانی شویم ولی نشد. پیام و کاوه هم خیلی نزدیک شدند، اما در آخرین لحظه از لیست خط خوردند. نسل خوبی آقای علی دوستی‌مهر ساخته بود که همه بازیکنان مستعدی بودند.

خودت فکر می‌کنی شایسته حضور در کدام جام جهانی بودی؟

گذشته، گذشته است. من به عقب نگاه نمی‌کنم.

به نظر خودت تو بهتر از علیرضا جهانبخش در جام جهانی ۲۰۱۴ و شایسته‌تر از سامان قدوس در جام جهانی ۲۰۱۸ بودی؟

هرکس دعوت می‌شود یا به جام جهانی می‌رود، حتماً شایستگی و لیاقت داشته است. من هرگز چنین حرف‌هایی با خودم نزده و نخواهم زد. به این دو جوان شایسته ایرانی هم تبریک می‌گویم که در اروپا هم هنرنمایی می‌کنند.

در ۲۸ سالگی هنوز هم امیدواری بار دیگر به تیم ملی دعوت شوی یا جام جهانی قطر را تجربه کنی؟

جام جهانی قطر؟ چراکه نه!

اگر موافق باشی برویم سر اصل مطلب و پرسپولیس!

بله، در خدمتم!

می‌گویند این روز‌ها سرحال‌ترین بازیکن پرسپولیس هستی و در دو بازی دوستانه اخیر با گل‌گهر سیرجان و خوشه طلایی ساوه ۲ پاس گل دادی. توضیح می‌دهی؟

من زمانی که لیگ و تمرینات باشگاهی به دستور ستاد مقابله با کرونا در ورزش تعطیل شد و به زادگاهم ساری رفتم، تمرینات خوبی پشت‌سر گذاشتم. خوشبختانه در ساری و مازندران فضای باز زیادی وجود دارد که به دور از برخورد با دیگران یا خطر ویروس کرونا توانستم تمرینات اختصاصی مناسبی را پشت‌سر بگذارم. البته اغلب بچه‌های پرسپولیس از آمادگی بدنی خوب و انگیزه‌ای بالا برخوردارند و برای شروع لیگ ثانیه‌شماری می‌کنند.

الان آماده‌تری یا لیگ پانزدهم که با ۸ پاس گل، سلطان پاس گل لیگ شدی؟

من ۱۱ پاس گل در آن فصل دادم و شما ۳ پاس گل را کم کردی! در جواب سؤال شما هم باید بگویم الان باتجربه‌تر شدم.

یادت می‌آید در پایان آن فصل کدام بازیکنان در جدول پاس گل پشت‌سر تو قرار گرفتند؟

مهدی رجب‌زاده، سروش رفیعی و...

و همبازی فعلی‌ات مهدی ترابی!

بله، مهدی ترابی بازیکن تکنیکی و خوبی است که همین فصل هم پاس گل‌های خوبی داده و خودش هم زننده گل‌های حساسی برای پرسپولیس بوده است.

مهدی ترابی همین الان با ۵ پاس گل بهترین پاسور پرسپولیس در فصل جاری است؟ می‌تواند به رکورد پاس گل آن فصل تو برسد؟

امیدوارم برسد. هرچه همبازیانم آماده و سرحال باشند، به نفع پرسپولیس و همه ماست.

می‌دانی الان بهترین پاسور لیگ کدام بازیکن است؟

فکر می‌کنم مهدی قایدی با ۶ پاس گل الان صدرنشین جدول پاس گل است.

به نظرت مهدی قایدی تکنیکی‌تر است یا مهدی ترابی شما؟

این شکل مقایسه درست نیست. مهدی ترابی و مهدی قایدی هر دو از بهترین‌های لیگ کشورمان هستند.

تو هم وقتی هم‌سن و سال مهدی قایدی بودی، مثل او دریبل‌های شورانگیزی می‌زدی. روزی علی پروین به خودم گفت که امید عالیشاه بهترین بازیکن پرسپولیس است. تو و مهدی قایدی چقدر شبیه هم هستید؟

(می‌خندد) پا‌های مهدی قایدی پرانتزی‌تر است! البته از شوخی گذشته فارغ از بحث رنگ‌ها، سبک بازی مهدی قایدی را می‌پسندم و امیدوارم در فوتبال ملی هم بتواند بدرخشد و در خدمت تیم ایران باشد. از علی‌آقا پروین هم واقعاً تشکر می‌کنم. اسطوره و بزرگ فوتبال ایران همیشه به من لطف داشته و بنده هم تمام‌قد به علی‌آقا پروین تعظیم کرده و می‌کنم.

پاسورترین بازیکن فعلی فوتبال ایران؟

یکی، دو تا نیستند. اگر بخواهم اسم ببرم، ممکن است کسی از قلم بیفتد و بنابراین بهتر است اسم نبرم.

امید عالیشاه در این یکی، دو سال و به ویژه پس از بازگشت از تراکتور به پرسپولیس افت و خیز زیادی داشته است. چرا؟

اگر بخواهم توضیح بدهم، مثنوی ۷۰ من می‌شود! خیلی مسائل وجود دارد که الان دوست ندارم به آن بپردازم ولی بعد از تراکتور من به پرسپولیس برگشتم و در نیم‌فصل ۶ یا ۷ پاس گل دادم. اتفاقاتی افتاد که...

حداقل کوتاه بگو خودت بیشتر مقصر بودی یا دیگران؟

گفتم که گذشته، گذشته است.

ابتدای فصل جزو بازیکنان ثابت گابریل کالدرون بودی، اما اواخر نیم‌فصل اول شنیده شد در لیست مازاد او قرارگرفتی. چرا؟

اصلاً تمایلی ندارم صحبت کنم!

(به شوخی) اگر بخواهی در جواب هر پرسش من جواب بدهی که گذشته، گذشته است دیگر اسمش مصاحبه نخواهد شد امیدجان!

(بالاخره با اصرار ما راضی می‌شود) یکی از ایجنت‌ها و مدیر برنامه‌های شاغل در فوتبال ایران در همان اوایل فصل در فرودگاه از من پرسید مدیر برنامه دارم یا نه؟ وقتی جوابش را دادم، از من خواست یک جلسه بگذاریم و مذاکره کنیم که قبول نکردم!

چرا؟!

این موضوع را برای اولین بار است که می‌گویم و نمی‌خواستم باز کنم، اما آدمی نیستم که زیر بار برخی مسائل بروم. من از تیم ملی نوجوانان روی پای خودم ایستادم و نیازی به حمایت این‌جور آدم‌ها ندارم. از آن روز دیگر شرایط برای من عوض شد!

فقط با یک بله و خیر جواب بده که آن ایجنت روی گابریل کالدرون نفوذ داشت؟

بله!

داخل رختکن تیم، تو و فرشاد احمدزاده از تاکتیک کالدرون ایراد گرفته بودید و به گوش او رسید؟

کذب محض است و صحت ندارد. (تأکید می‌کند) در مورد کالدرون دیگر حرفی ندارم، چون به هر حال خودش در فوتبال ایران نیست و...

در سال‌های گذشته و حتی خیلی قبل‌تر از برخی بازیکنان با لقب «پسر سرمربی» اسم برده‌اند. چرا امید عالیشاه هرگز چنین لقبی نداشته است؟

از این القاب اصلاً خوشم نمی‌آید. خدا را شکر هیچ‌وقت هم چنین القابی نداشتم.

می‌خواهی بگویی در راه‌آهن و سپس پرسپولیسِ دایی، پسر علی دایی نبودی؟!

نه من پسر دایی نبودم. الان به شما می‌گویم که ۷۰ درصد فوتبالم را مدیون علی‌آقا دایی هستم و هرگز لطف و محبت‌های ایشان را در زندگی‌ام فراموش نمی‌کنم، اما به خاطر شرایط خوبی که داشتم و عملکردم، شاید من را دوست داشت.

امید عالیشاه روی نیمکت اخم می‌کند و در تمرین و اردو‌ها با بازیکنان دیگر نمی‌جوشد. این حرف را قبول داری؟ برخی مربیان سابق پرسپولیس این حرف را می‌زدند.

من با سختی و همان‌طور که گفتم، روی زانوی خودم بالا آمدم. از ساری تا تیم ملی نوجوانان، جوانان و... را خودم طی کردم و هیچ پارتی‌ای نداشتم. شخصیت مستقل و پرتلاشی هستم و جدی. این حرف که روی نیمکت اخم کردم یا برای کسی قیافه گرفتم را رد می‌کنم. فقط در کار خودم جدی هستم.

اگر کالدرون در پرسپولیس مانده بود، از این تیم رفته بودی؟

گفتم که دیگر نمی‌خواهم حرفی درباره ایشان بزنم.

حداقل بگو با شهرخودرو مشهد توافق کرده بودی؟

نه، فقط یک چیزی بگویم که من اول فصل با آقای کالدرون صحبت کردم و با نظر خود ایشان به باشگاه رفتم و ۲ ساله تمدید کردم.

از استقلال هم پیشنهاد داشتی؟

کی؟!

بعد از پایان نیم‌فصل اول لیگ جاری؟

نه، هیچ پیشنهادی از استقلال نداشتم.

اگر اشتباه نکنیم تا به حال ۲ بار از استقلال پیشنهاد داشتی. توضیح می‌دهی؟

یک مرتبه بعد از راه‌آهن بود که آقای امیر قلعه‌نویی از طریق یکی از دوستانش به من پیغام داد استقلالی شوم ولی همزمان علی‌آقا دایی هم از طریق محمدآقا برادرش پیشنهاد پرسپولیس را داد. بلافاصله به اردوی پرسپولیس در رامسر رفتم و با تیم تمرین کردم که پس از بازگشت به تهران هم قرارداد بستیم.

و بار دوم؟

پس از لیگ پانزدهم بود که علی‌آقا منصوریان سرمربی استقلال شد و از طریق یکی از نزدیکانش به من پیشنهاد داد، اما با احترام به ایشان و هواداران این تیم قبول نکردم.

انصافاً خودت در دوران کودکی و نوجوانی پرسپولیسی بودی؟

من تا ۱۲ یا ۱۳ سالگی اصلاً نمی‌دانستم طرفداری از پرسپولیس یا استقلال چیست، اما بعد که وارد فوتبال شدم، طرفدار پرسپولیس بودم. این حرفم هم شعار نیست.

چرا اغلب بازیکنان پرسپولیس و استقلال درخصوص علاقه رنگی دوران کودکی و نوجوانی خود راستش را نمی‌گویند؟

به خاطر جوی است که در جامعه حاکم است. شما خودت بگو اگر کسی راستش را بگوید، هواداران با آن کنار می‌آیند؟ (بدون آنکه منتظر جواب شود ادامه می‌دهد) پوست طرف را می‌کنند!

تو بازیکنی از استقلال را می‌شناسی که در نوجوانی و کودکی پرسپولیس بوده باشد؟

بله، اما در رده‌های پایه‌ای بوده است.

از پرسپولیس چطور؟

به طور قطع در پرسپولیس هم بازیکنانی هستند که در رده پایه‌ای در استقلال توپ زده‌اند، اما الان پرسپولیسی هستند و به تیم خود عشق می‌ورزند.

بازیکن ملی‌پوشی را می‌شناسی که پرسپولیسی تیر بوده باشد، اما هنوز نتوانسته به این تیم بیاید؟

خیلی درباره این سؤال فکر نکردم و نمی‌دانم!

یک راهنمایی می‌کنیم! طرف همبازی و حتی زمانی با تو در یک خانه در تهران زندگی می‌کرد؟

(این بار با صدای بلند می‌خندد) منظورتان را متوجه شدم، اما بگذریم!

مجبورمان کردی اسم بیاوریم؛ مرتضی پورعلی‌گنجی!

(دوباره می‌خندد) چه بگویم؟! از خودش بپرسید!

یعنی تو می‌خواهی بگویی پورعلی‌گنجی پرسپولیسی نیست و استقلالی است؟

نه! مرتضی پرسپولیسی است، اما الان در قطر توپ می‌زند و سال هاست به خارج از کشور رفته است.

بگذریم! فکر می‌کنی در ۹ هفته باقی‌مانده از لیگ نوزدهم بتوانی در ترکیب اصلی بازی کنی؟

تمام تلاش خودم را به خرج می‌دهم که رضایت آقایحیی را جلب کنم. پرسپولیس تیم بزرگی است و در تمام خطوط مهره‌های تأثیرگذاری دارد که در کنار رفاقت و صمیمیت، رقابتی جدی برای فیکس شدن دارند. رقابتی که از هر حیث به سود پرسپولیس است.

اما در هر سه بازی دوستانه قبلی پرسپولیس در ترکیب اصلی‌ها بازی کردی و وحید امیری در خط حمله کنار علی علیپور به میدان رفت؟

امیدوارم بتوانم با تمرینات جدی‌تر و بهتر همین روند را ادامه دهم.

می‌دانیم یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داری، اما نمی‌دانیم تو هم بند فسخ قرارداد داری یا نه؟

بله، من هم بند فسخ جدایی دارم!

به لطف مدیران سابق پرسپولیس باید بپرسیم چه کسی بند فسخ و جدایی ندارد!

این بند از قبل بود. البته من دوست دارم در پرسپولیس بمانم، چون بازی در این تیم برای همه ما باعث افتخار است.

فکر می‌کنی کرونا اجازه بدهد لیگ نوزدهم به هفته سی‌ام برسد؟

آنقدر در این رابطه صحبت شده که هر چه بگوییم، لوث می‌شود. ترجیح می‌دهم تمرکز خودم را روی بازی‌ها بگذارم.

به نظرت بتوانید زودتر از هفته سی‌ام قهرمان لیگ برتر شوید؟

قهرمانی سخت است و آسان حاصل نمی‌شود، اما من یک ایده دارم که اگر ما بتوانیم سه، چهار بازی اول خود را ببریم، چه بسا بتوانیم ۲ یا ۳ هفته زودتر از هفته سی‌ام قهرمانی خودمان را در لیگ برتر قطعی کنیم.

سخت‌ترین بازی ۹ هفته باقی‌مانده پرسپولیس کدام مسابقه است؟

همه مسابقات پرسپولیس سخت است و نمی‌توان یک یا دو بازی را اسم آورد، اما من فکر می‌کنم ۳ بازی اول ما برابر پیکان، شاهین بوشهر و ماشین‌سازی در تبریز بسیار تعیین‌کننده خواهد بود. اگر بتوانیم این ۳ بازی را ببریم شاید بتوانیم همان‌طور که گفتم ۲ یا حتی ۳ هفته زودتر قهرمانی خود را جشن بگیریم.

اگر برای چهارمین مرتبه متوالی قهرمان لیگ برتر شده و پوکر کنید، عدد ۴ را نشان می‌دهی؟

نه، به دو دلیل! اول اینکه دوست ندارم هواداران هیچ تیمی حتی استقلال تهران را خدای ناکرده آزرده‌خاطر کنم. دوم اینکه این حرکات برای هواداران است و این قبیل کری‌ها را باید طرفداران استقلال و پرسپولیس بخوانند، نه من بازیکن!

قول می‌دهی در صورت قهرمانی، در جشن قهرمانی پایکوبی کنی؟

حالا شما اجازه بدهید قهرمان شویم.

با خلیل‌زاده و علیپور تکدست (رقص مازندرانی) نمی‌رقصید؟

آیا سازمان لیگ اجازه می‌دهد در جشن قهرمانی پرسپولیس آهنگ و موزیک مازندرانی پخش شود؟

با کمک خلیل‌زاده از سازمان لیگ درخواست کنید در جشن قهرمانی پرسپولیس موزیک شاد مازندرانی پخش شود. حالا اگر سازمان لیگ اجازه دهد، حاضری با دو همبازی مازندرانی خود تکدست برقصی؟

چراکه نه! سازمان لیگ اجازه پخش موزیک محلی مازندرانی بدهد، من و شجاع و علیپور تکدست هم می‌رقصیم تا این مرتبه حرف و حدیثی راه نیفتد. دفعه قبل گفتند امید عالیشاه در جشن قهرمانی پرسپولیس شاد نبوده...

(حرفش را قطع می‌کنیم) البته به اندازه کافی شادی نکردی!

گفتم که ان‌شا‌ءا... این دفعه جبران خواهم کرد! البته دفعه قبل هم خیلی شاد بودم و در رختکن کلی شادی کردیم. ظاهراً تا جلوی دوربین‌ها شادی نکنی، قبول نیست!

با رفتن حسین ماهینی الان تو کاپیتان دوم تیم هستی، اما فکر می‌کنم این فصل احمد نوراللهی دوست صمیمی‌ات بیشتر از همه بازوبند را بسته باشد!

در تیم پرسپولیس بدون اغراق بگویم این حرف‌ها مطرح نیست. اولین بار خود من در اردوی اوکراین بازوبند کاپیتانی را به دوست خوبم احمد (نوراللهی) دادم که پسر باشخصیتی است و لیاقت این بازوبند را دارد. کاپیتان همه ما آقا سیدجلال است و کسی به این چیز‌ها فکر نمی‌کند.

یک سؤال خاص داریم؛ اگر این اختیار را داشته باشی که از میان بازیکنان استقلال فقط یک بازیکن را برای تیم خودت برداری، چه کسی را انتخاب می‌کنی؟

ببخشید ولی، چون این سؤال حاشیه‌ساز می‌شود بنابراین ترجیح می‌دهم از آن بگذرم!

البته با این جواب تو موافقم ولی دوست داشتم پاسخ می‌دادی. واقعاً پس از سؤال ما هیچ اسمی به ذهنت نرسید؟

اگر هم در ذهن خودم اسمی داشته باشم، نمی‌توانم عنوان کنم، چون ممکن است یکی از همبازیانم ناراحت شود.

می‌خواهیم بپرسیم در ۲۸، ۲۹ سالگی برنامه‌ای برای ازدواج نداری؟

من ۲۸ ساله‌ام و خیلی مانده تا ۲۹ ساله شوم!

حالا برنامه‌ای نداری؟

هنوز موردی پیش نیامده است.

با این جواب‌ها تو نمی‌توانستی مهمان خوبی برای برنامه مهران مدیری و دورهمی شوی.

شاید! من آقای مهران مدیری را خیلی دوست دارم، اما این سؤال خیلی خیلی شخصی و خصوصی است.

این یک سؤال را دیگر باید حتماً جواب بدهی که اگر موردی پیش بیاید و دختر مورد نظرت استقلالی باشد، چطور؟ با یک دختر استقلالی ازدواج خواهی کرد؟

چراکه نه! اگر موردی پیش بیاید که با هم تفاهم کامل داشته باشیم و چنانچه آن دخترخانم استقلالی باشد، ازدواج می‌کنم. به هر حال باید به علایق و سلایق یکدیگر احترام گذاشته و ثابت کنیم هواداران استقلال و پرسپولیس می‌توانند کنار هم زندگی کنند و مشکلی هم پیش نیاید.

این مصاحبه چطور بود؟

دست شما درد نکند. ببخشید به خاطر ساعت تمرین و بازی دوستانه امروز (جمعه) با شهرخودرو مجبور بودم زودتر به دفتر تحریریه شما بیایم و نتوانستم دوستان خوبم در این روزنامه قدیمی را ببینم. به همه سلام برسانید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۴۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان