//
کدخبر: ۲۶۶۵۸۵ //

در این شرایط برگزاری مسابقات خطرناک است / قهرمانی حق پرسپولیس است

مهاجم تیم شهرخودروی مشهد گفت: پرسپولیس 10 امتیاز اختلاف دارد و قهرمانی حق این تیم است.

در این شرایط برگزاری مسابقات خطرناک است / قهرمانی حق پرسپولیس است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا خلعتبری در مورد شرایط حال حاضر خودش اظهار داشت: از زمانی که آغاز تمرینات را اعلام کردند مرتب تمرین می‌کنیم. خدا را شکر شرایط بدی نداریم و همراه تیم کار می‌کنیم. در بازی امروز مقابل پرسپولیس در ترکیب اصلی نیستم. تشخیص سرمربی این بوده و این در فوتبال طبیعی است و تصمیم سرآسیایی این بود که این بازیکنان بازی کنند. خیلی وقت است در این فوتبال هستم و ان‌شاءالله صحیح و سالم باشم یکی 2 سال دیگر قرارداد دارم و بعد از آن ببینیم خدا چه می‌خواهد.

وی در مورد اینکه با توجه به شیوع کرونا شرایط ادامه مسابقات را چگونه می‌بیند، عنوان کرد: به نظرم شرایط سخت است این مصدومیت‌ها را که می‌بینم ناراحت‌کننده است. مخصوصاً بازیکنان جوان به عنوان مثال 2-3 بازیکن در استقلال رباط پاره کردند و واقعاً ناراحت کننده است. ان‌شاءالله برای کسی دیگر این اتفاقات نیفتد. خودم این مصدومیت‌ها را کشیده‌ام. زمان می‌برد و از لحاظ روحی و روانی آدم به هم می‌ریزد. ان‌شاءالله شرایط بدنی بازیکنان هرچه زودتر بهتر شود و از این اتفاقات نیفتد اما بعد از چندین روز استراحت خیلی سخت است که بخواهند ناگهان در 20 روز شرایط بدنی‌شان را به شرایط انجام مسابقات برسانند.

مهاجم شهرخودرو در مورد اینکه برخی معتقدند مخالفت با ادامه مسابقات لیگ برتر به دلیل قهرمان نشدن پرسپولیس است و شهرخودرو هم یکی از این مخالفان است، اظهار داشت: ابتدا می‌گفتند تیم‌های خصوصی مخالفت ادامه مسابقات هستند که پول بازیکنان را ندهند در صورتی که الان فرهاد حمیداوی دریافتی بازیکنان را به 75 تا 80 درصد رسانده است و شاید چند بازیکن بیشتر هم باشند. من خودم از کسانی هستم که می‌گویم با این شرایط برگزاری مسابقات خطرناک است. البته این نظر من است. من با باشگاه شهرخودرو قرارداد دارم و وظیفه‌ام این است که به نحو احسن تمرین و بازی کنم و هر کاری می‌گویند انجام دهم ولی شرایط، شرایط خوبی نیست. 

خلعتبری ادامه داد: آمارها خوب نیستند. امروز خواندم که 2300 نفر مبتلا داشتیم و 100 و اندی نفر متأسفانه فوت کردند که دوست ندارم برای هیچ بازیکن، هوادار و خبرنگاری اتفاقی بیفتد و خدای ناکرده پشیمانی به بار بیاورد. ان‌شاءالله هر اتفاقی بیفتد به خیر و صلاح فوتبال باشد اگر قرار باشد قهرمان را اعلام کنند مثل فرانسه یا هلند که قهرمان را اعلام کردند، حق پرسپولیس است که با 10 امتیاز اختلاف قهرمانی است. این طبیعی است و نمی‌توانیم بگوییم مثلاً تیم ششم جدول بیاید و قهرمان شود. پرسپولیس 10 امتیاز اختلاف دارد و اگر قرار است مسابقات برگزار نشود حق این تیم است.

وی ادامه داد: ما خودمان هم یکی از تیم‌هایی هستیم که دوست دارم مسابقات برگزار شود چون ما از تیم‌هایی هستیم که با یک برد می‌توانیم به دوم یا سوم جدول برسیم و سهمیه را قطعی کنیم. اما مهم‌ترین مسئله سلامتی بازیکنان، هواداران و مردم است. ان‌شاءالله هر اتفاقی می‌افتد به خیر و صلاح فوتبال باشد ولی واقعاً اطلاعات خوبی برای برگزاری مسابقات به گوش نمی‌رسد. به نظر من باید تصمیمی بگیرند که عاقلانه باشد و به ضرر کسی نباشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان