تاریخ انتشار: 1399/04/02 22:38
کد خبر: 60702

بازگشت چهره آشنا به استقلال درخواست فرهاد مجیدی است!

سرپرست تیم استقلال گفت: بچه‌های تیم با توجه به اینکه نوری‌فر یک استقلالی است دوست داشتند وی به تیم برگردد.
بازگشت چهره آشنا به استقلال درخواست فرهاد مجیدی است!

سعید رمضانی، سرپرست تیم استقلال در خصوص شرایط تیم استقلال برای دیدار با فولاد خوزستان گفت: «خوشبختانه تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و شرایط خوبی داریم. مطمئناً بازی با فولاد بازی سختی خواهد بود ولی ما هم استقلال هستیم و باید برای برد به زمین برویم.

امیدوارم از مسابقه روز چهارشنبه سه امتیاز لازم را بگیریم.» رمضانی با اشاره به مسائلی که بین کادر پزشکی استقلال و بدنساز این تیم طی روز‌های گذشته رخ داده است، گفت: «این مسائل درون خانواده اتفاق می‌افتد و ما هم جلسه‌ای را بین دکتر ستوده و علی ربانی بدنساز تیم برگزار کردیم و سوء‌تفاهم‌ها برطرف شد. ستوده در نشست عنوان کرد منظورش از صحبت‌هایی که انجام داده انتقادش از بدنساز یا کادر فنی نبوده و ناراحتی و انتقاد او به خاطر برنامه‌ریزی سازمان لیگ بوده است.

این نگرانی کادر پزشکی تیم استقلال به این دلیل بود که بازیکنان مصدوم نشوند و همان‌طور که دیدید جلسه با خوبی و خوشی برگزار شد و ما هم از این‌گونه مباحث درس می‌گیریم که اجازه ندهیم از بیرون به داخل مجموعه استقلال رخنه کرده و باعث ایجاد اختلاف شوند. این نشست منجر به اتحاد و همدلی شد و همه هم‌قسم شدند که برای موفقیت تیم استقلال در کنار یکدیگر تلاش کنند.»

وی در خصوص بازگشت محمد نوری‌فر به عنوان مدیر رسانه‌ای استقلال و اینکه چه اتفاقی رخ داد که او دوباره به سمت خود بازگشت، گفت: «ما چندی پیش نشستی را به همراه فرهاد مجیدی و آقای سعادتمند برگزار کردیم و در آن جلسه سرمربی تیم از مدیرعامل باشگاه درخواست کرد که نوری‌فر مجدداً به کار خود ادامه دهد. بعد از آن نشست چندین جلسه دیگر هم بین من و مدیرعامل برگزار شد و حتی رویا غفوری با آقای سعادتمند صحبت کرد که نوری‌فر به تیم بازگردد. بچه‌های تیم با توجه به اینکه نوری‌فر یک استقلالی است دوست داشتند وی به تیم برگردد و به همین دلیل جلسه‌ای به همراه آقای سعادتمند برگزار کردیم و حالا هم با شناختی که از آقای سعادتمند دارم مطمئن هستم او بهترین تصمیم را در این زمینه اتخاذ خواهد کرد.»

رمضانی در خصوص اینکه آیا دیاباته با آبی‌پوشان راهی اهواز خواهد شد و یا اینکه این بازیکن در تهران به آماده‌سازی می‌پردازد، گفت: «مجیدی هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته و ما چند جلسه دیگر تمرین خواهیم کرد. باید تا دقیقه ۹۰ صبر کنیم تا ببینیم سرمربی چه تصمیمی در این مورد اتخاذ خواهد کرد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275aag

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این ستاره استقلال اسلحه پنهان فرهاد مجیدی است!