تاریخ انتشار: 1399/04/03 12:15
کد خبر: 60681

ترابی: الآن برای ما مهمترین موضوع بازی با پیکان است/ نبود یک بازیکن اصلاً در پرسپولیس به چشم نمی‌آید

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مهمترین موضوع برای این تیم در مقطع کنونی را بازی با پیکان دانست.
 ترابی: الآن برای ما مهمترین موضوع بازی با پیکان است/ نبود یک بازیکن اصلاً در پرسپولیس به چشم نمی‌آید

مهدی ترابی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت خود پس از پشت‌سر گذاشتن مصدومیت جزئی‌اش اظهار داشت: خدا را شکر که شرایط خیلی خوبی دارم، البته از محل مصدومیت جزئی که داشتم MRI گرفتم تا خیالم راحت شود. یکی دو روز به‌صورت اختصاصی تمرین کردم و از روز گذشته هم در تمرینات گروهی حاضر شدم و از فردا بدون مشکل با تیم تمرین خواهم کرد.

بازیکن شماره 9 پرسپولیس درباره وضعیت تیمش در آستانه آغاز مجدد لیگ برتر افزود: وضعیت تیم خوشبختانه خوب است، با تمریناتی که در روزهای گذشته انجام دادیم به آمادگی خیلی خوبی رسیدیم، فقط به‌دلیل تعطیلی بازی‌ها از شرایط مسابقه دور بودیم که با انجام چهار بازی دوستانه این وضعیت خیلی بهتر شده است. الآن برای ما مهمترین موضوع بازی اول با پیکان است و امیدوارم در این بازی عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم. یک برد روحیه‌بخش در این بازی می‌تواند شرایط ما را از اینی که هست خیلی بهتر کند.

وی که در بازی برابر پیکان به‌دلیل محرومیت غایب است درباره این موضوع که «آیا غیبتش به روند خوب پرسپولیس لطمه می‌زند؟»، ادامه داد: من این موضوع را قبول ندارم. در پرسپولیس آن‌قدر بازیکن خوب و آماده وجود دارد که بود و نبود یک بازیکن اصلاً به چشم نمی‌آید. مطمئنم روز یکشنبه شاهد بهترین عملکرد از سوی بازیکنان پرسپولیس خواهیم بود و به‌دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستیم.

ترابی در مورد بازی دوستانه پرسپولیس مقابل شهر خودرو و نتیجه خوبی که در این بازی به دست آمد، تصریح کرد: شهر خودرو تیم خوبی است، اما ما مقابل این تیم عملکرد خیلی بهتری داشتیم. شرایط این بازی دقیقاً مثل یک بازی محکم در لیگ برتر بود، چرا که شهر خودرو با تیم اصلی به بازی آمد و هر دو تیم خیلی محکم بازی کردند. خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس اهداف کادر فنی را به‌خوبی در زمین پیاده کردند و برد خوبی هم به دست آوردیم. الآن روحیه تیم واقعاً بالاست و آماده ادامه بازی‌ها در لیگ برتر خواهیم بود.

بازیکن شماره 9 تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه هواداران منتظر چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر هستند، گفت: ما هم امیدواریم که این اتفاق رخ بدهد و قهرمان شویم، اما از حالا نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم و پرسپولیس را قهرمان بدانیم. در فوتبال هر چیزی امکان‌پذیر است. خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس کاملاً شرایط را درک کرده‌اند. می‌دانیم که اگر کمی کار را رها کنیم قطعاً ضرر خواهیم کرد. بازیکنان پرسپولیس حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر هستند و تا زمانی که قهرمانی تیم قطعی نشود خود را قهرمان نمی‌دانیم.

وی درباره تست‌های متوالی بازیکنان پرسپولیس و اقداماتی که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده است و اینکه برخی از باشگاه‌ها همچنان در حال فضاسازی هستند تا شروع لیگ تحت‌الشعاع قرار بگیرد، اضافه کرد: خوشبختانه تا جایی که توانستیم همه موارد بهداشتی را رعایت کردیم. حضور در اماکن غیرضروری را لغو و به توصیه‌های پزشکان عمل کردیم تا مشکلی پیش نیاید. دو بار هم تست کرونا دادیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد. درباره سؤال شما باید بگویم در این شرایطی که وجود دارد واقعاً فوتبال می‌تواند در روحیه مردم اثر خوبی به‌جا بگذارد. امیدوارم هرچه زودتر شاهد شروع بازی‌ها باشیم، چون حال مردم با برد تیم محبوب‌شان خوب می‌شود. در وهله اول امیدوارم شر این ویروس از سر ایران و همه جای دنیا کنده شود، اما باید در این شرایط زندگی ادامه داشته باشد. الآن خیلی از مردم به سر کار خود برگشته‌اند و ما فوتبالیست‌ها هم باید به کار خودمان ادامه دهیم. درآمد ما از راه فوتبال است و نمی‌شود آن را تعطیل کرد. خیلی از مردم هر روز سر کار می‌روند و ما تفاوتی با سایر مردم نداریم.

غیبت هواداران پرسپولیس در ورزشگاه‌ها به‌دلیل پروتکل‌های بهداشتی موضوع دیگری است که ترابی در مورد آن تصریح کرد: واقعاً و به‌دور از اغراق می‌گویم که هواداران پرسپولیس همیشه و در همه جا پشتیبان ما بودند و حمایت خیلی خوبی از ما کرده‌اند که از این بابت از آنها ممنون هستیم. به‌هرحال الآن شرایطی وجود دارد که باید مردم از تلویزیون بازی‌ها را ببینند، اما ما امیدوار هستیم که در همین شرایط هم با بردهایی که به دست می‌آوریم دل آنها را شاد کنیم. وجود هواداران همیشه به ما انگیزه زیادی می‌دهد، اما با شرایط موجود باید کنار آمد و کاری نمی‌شود کرد. باید در غیاب هواداران بازی کنیم، اما امیدوارم با قهرمانی بتوانیم از محبت‌هایی که به ما دارند، قدردانی کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که امسال پرسپولیس فقط برای قهرمانی در لیگ برتر برنامه دارد یا به‌دنبال قهرمانی در جام حذفی هم هست، بیان کرد: قطعاً دوست داریم که مثل فصل قبل در هر دو جام قهرمان شده و دبل کنیم. همه این موارد به این بستگی دارد که چقدر تلاش کنیم. ما دوست داریم در هر دو جام قهرمان شویم و این افتخار را باز هم در کارنامه پرسپولیس اضافه کنیم. به‌نظرم این اتفاق مهم اصلاً دور از دسترس نیست و می‌توانیم باز هم افتخارات گذشته را تکرار کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqzpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با پیکان