تاریخ انتشار: 1399/04/03 13:39
کد خبر: 60674

اولین وعده سعادتمند عملیاتی شد؛ کمپ حجازی متعلق به استقلال شد

پیروز حناچی شهردار تهران امروز در حاشیه مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزش در موزه کمیته ملی المپیک، صحبت های مهمی را به زبان آورد.
 اولین وعده سعادتمند عملیاتی شد؛ کمپ حجازی متعلق به استقلال شد

 حناچی در بخشی از گفتگوی خود اعلام کرد که دو ورزشگاه کمپ حجازی و ورزشگاه کاظمی متعلق به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهند شد و سندهای ملکی آن ها هم به زودی به نام این دو باشگاه ثبت می‌شود.

این خبر از آنجا مهم است که از مدت ها قبل بحث های جدی درباره نحوه مالکیت استقلال به کمپ ناصر حجازی وجود داشت و مدیران سابق این باشگاه، بحث انتقال قطعی سند زمین مجموعه حجازی به باشگاه استقلال را غیرممکن ارزیابی می‌کردند اما حالا با حرف های حناچی مشخص است که مشکلات قبلی مربوط به سند با تلاش مدیر باشگاه و همچنین وزارت ورزش و همکاری شهرداری رفع شده و این بدان  معناست که احمد سعادتمند اولین وعده بزرگ خود را به حقیقت نزدیک کرده است.

استقلال به جز زمین کمپ حجازی، دو مجموعه ورزشی نیز در اختیار خود دارد که برای در اختیار گرفتن تملک آن ها در تلاش است. اولین مجموعه زمین مرغوبکار در محله نازی آباد تهران و سپس مجموعه امام رضا که به استقلال واگذار شده و آبی ها انتظار دارند همانطور که مجموعه شهید کاظمی به پرسپولیس تحویل داده شده، این مجموعه نیز به طور کامل به استقلال واگذار شود تا آن ها درباره نحوه استفاده از آن تصمیم بگیرند.

مجموعه کمپ ناصر حجازی در دوره مدیریت محمد علی آبادی در دولت پیشین و با تلاش علی فتح الله زاده به استقلال واگذار شد و در نهایت بیش از یک دهه و نیم تلاش شده که این مجموعه به استقلال تحویل شود که در نهایت دولت فعلی در آغاز آخرین سال استقرار خود، آن را در اختیار باشگاه پرطرفدار تهرانی گذاشت.

این واگذاری در شرایطی است که احمد سعادتمند ادعا می‌کند که زمین های جنوبی این ملک هم که قبلا در اختیار پارک ارم بود به مجموعه اضافه می‌شود و در اختیار استقلال قرار خواهد گرفت که اگر این اتفاق رخ دهد، ثروت قابل توجهی به ما یملک استقلال اضافه خواهد شد؛ باشگاهی که در دهه 40 و 50 زمین ها و مجموعه های ورزشی فوق العاده ای را در سراسر کشور در اختیار داشته اما دیگر صاحب آن ها نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275akd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



محل تمرین استقلال تغییر کرد