تاریخ انتشار: 1399/04/03 22:54
کد خبر: 60632

درخواست از ستاره پرسپولیس؛ به این تیم نرو!

دوستان و دلسوزان مهدی ترابی به شماره ۹ پرسپولیس گفته‌اند: اگر می‌خواهی به بلژیک بروی برو، اما با توجه به توان بالا و پتانسیلی که داری باید به تیم‌های بزرگ این کشور فکر کنی نه شارلوا
درخواست از ستاره پرسپولیس؛ به این تیم نرو!

مهدی ترابی در سال‌های اخیر همیشه آرزوی لژیونر شدن داشته و با پیشنهاد شارلوا می‌تواند به آرزوی خود برسد. این بازیکن ۲۵ ساله در این فصل تا کنون ۸ گل زده و ۵ پاس گل داده است. او بند فسخی هم در قراردادش گنجانده که در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی با پرداخت ۳۰ درصد بتواند از پرسپولیس جدا شود.
حالا پیشنهاد شارلوا رسیده، باشگاهی که علی قلی زاده دوست صمیمی و هم‌تیمی سابق مهدی ترابی (در سایپا) در آن توپ می‌زند.
رئیس باشگاه شارلوا ایرانی است و در سال‌های دور و نزدیک بازیکنان ایرانی زیادی همچون علی امامی‌فر، رضا ترابیان، داریوش یزدانی، محمدرضا مهدوی و... را جذب کرده و اکنون نیز یونس دلفی، امید نورافکن و همین علی قلی زاده را در اختیار دارد. کاوه رضایی هم ۲ بار در همین پیراهن درخشیده و به بروژ رفته است.
در همین راستا شنیدیم برخی از بزرگان تیم پرسپولیس با مهدی ترابی گفتگو و به او توصیه کرده‌اند قید پیشنهاد شارلوا را بزند!
این دوستان و دلسوزان مهدی ترابی به شماره ۹ پرسپولیس گفته‌اند: «اگر می‌خواهی به بلژیک بروی برو، اما با توجه به توان بالا و پتانسیلی که داری باید به تیم‌های بزرگ این کشور فکر کنی نه شارلوا! لیگ بلژیک خیلی در سطح بالایی نیست و فقط دو، سه تیم بالای جدول شرایط خوبی دارند و اگر هم تصمیم به رفتن داری به اف‌سی بروژ یا اندرلخت برو که تیم‌های شناخته شده‌ای نه تنها در بلژیک بلکه در اروپا به شمار می‌روند. چنانچه قرار به بازی در شارلوا است بهتر است یک سال دیگر هم در همین پرسپولیس توپ بزنی و پس از رسیدن پیشنهادات بهتر به تیم‌های مطرح یا لیگ‌های معتبر اروپایی بروی و...»
شاید بیش از همه یحیی گل‌محمدی از جدایی مهدی ترابی ناراحت شود. سرمربی پرسپولیس در مصاحبه اختصاصی خود با خبرورزشی به صراحت از مهدی ترابی به عنوان ستاره تیم خود یاد کرد و هیچ کس هم دوست ندارد ستاره خودش را از دست بدهد.
حال باید منتظر ماند و دید مهدی ترابی که مدت هاست دلش می‌خواهد در اروپا توپ بزند راهی شارلوا می‌شود یا اینکه یک سال دیگر هم در پرسپولیس بازی کرده و منتظر پیشنهادات بهتر می‌ماند؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eax8p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ترابی: الآن برای ما مهمترین موضوع بازی با پیکان است/ نبود یک بازیکن اصلاً در پرسپولیس به چشم نمی‌آید

شاهرودی: بازیکنان پرسپولیس برای لژیونر شدن، اروپا را انتخاب کنند

من شخصا قصد انجام هیچ مصالحه‌ای را با پرسپولیس ندارم