تاریخ انتشار: 1399/04/04 21:31
کد خبر: 60574

هفته 17 لیگ برتر / تساوی یک نیمه‌ای فولاد - استقلال

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال در آغاز دوباره نوزدهمین دوره با نتیجه تساوی به اتمام رسید.
هفته 17 لیگ برتر / تساوی یک نیمه‌ای فولاد - استقلال

یم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که نیمه نخست آن با تساوی یک - یک به پایان رسید. در این بازی ابتدا روزبه چشمی در دقیهق 11 استقلال را پیش انداخت و موسی کولیبالی در دقیقه 27 کار را به تساوی کشاند.

علی کریمی و فرهاد مجیدی در این بازی با کارت قرمز داور مواجه و از زمین اخراج شدند.

ترکیب فولاد: شهاب گردان، موسی کولیبالی، حسن بیت‌سعید، محمد قاسمی‌نژاد، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، فرشاد احمدزاده و صالح حردانی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قائدی.

داور: سیدمهدی سیدعلی

دقیقه 7: پاس به داخل محوطه جریمه استقلال را پریرا به سمت دروازه این تیم نشانه گرفت که توپ با برخورد به مدافعان استقلال از منطقه خطر دور شد.

دقیقه 11: بازیکنان استقلال طی پاسکاری به دروازه فولاد نزدیک شدند و هروویه میلیچ پاس خوبی به روزبه چشمی مدافع استقلال رساند که ضربه این بازیکن را شهاب گردان دفع کرد، اما توپ برگشتی بار دیگر به چشمی رسید و این بار موفق شد دروازه را باز کند.

دقیقه 23: ارسال توپ این بار به محوطه جریمه استقلال با ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه شد که توپ با نوک انگشتان سیدحسین حسینی تغییر مسیر داد و به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 27: حملات فولاد خوزستان این بار جواب داد و ارسال توپ بلند را کولیبالی تبدیل به گل مساوی کرد.

دقیقه 45: علی کریمی به دلیل خطا روی بازیکن فولاد با کارت قرمز داور جریمه و از زمین اخراج شد. در ادامه، فرهاد مجیدی به سیدمهدی سیدعلی اعتراض کرد تا این بار نوبت به سرمربی استقلال برسد که از روی نیمکت اخراج شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275a7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صدای ناقوس لیگ برتر به گوش می رسد