تاریخ انتشار: 1399/04/05 19:49
کد خبر: 60510

مجیدی داور راهم تهدید کرد؟!

سرمربی استقلال بعد از استقرار روی سکوهای ورزشگاه فولاد آرنا از فرط ناراحتی و عصبانیت حرف های تندی را علیه داور برزبان آورد.

ترکش های جنجال پیش آمده در بازی فولاد و استقلال همچنان ادامه دارد و هر لحظه مسائل جدیدی از این مسابقه پرحاشیه مطرح می شود. کارت قرمزهای پرتعدادی که از جیب مهدی سیدعلی داور بازی بیرون آمد، حالا زبانزد عام و خاص است و همه از اتفاقی حرف می زنند که در بازی شب گذشته رخ داد.

اخراج های چهارشنبه شب فرهاد مجیدی سرمربی استقلال را عصبانی تر از هر کسی کرده بود؛ مرد خوشتیپ نیمکت آبی ها بعد از آنکه کارت قرمز را جلوی چشمانش دید تاب نیاورد و با فریاد های مداوم از عملکرد داور انتقاد می کرد.

مجیدی که تا چند دقیقه بعد از اخراج از زمین بیرون نمی رفت و بعد با وساطت اطرافیان راهی سکوهای ورزشگاه فولادآرنا شد ، ابتدا به پشت نیمکت و فضایی رفت که جایگاه ویژه نیست. فرهاد از آن قسمت به زمین بسیار نزدیک بود و می توانست در سکوت فولاد آرنا از همان بالا نیز دستورات تاکتیکی و نکات مورد نظرش را به اطلاع بازیکنان برساند. او با اضطراب فراوان ناشی از هیجان بازی ایستاده تا پایان نیمه نخست مسابقه را تماشا کرد و به رختکن رفت.

فرهاد در نیمه دوم وقتی قصد داشت به همان سکوی نزدیک به چمن برود و بازی را نظاره کند، با مخالفت داوود رفعتی ناظر بازی مواجه شد. رفعتی مدعی بود او باید به جایگاه ویژه فولاد آرنا که بسیار بالاتر و دورتر از زمین چمن بود برود و همین موضوع داغ دل فرهاد را تازه کرد.

صدای بالای فرهاد در فولادآرنا؛ جلو‌ی‌تان می‌ایستم


مجیدی که از لحظه اخراج علی کریمی مدام با فریادهایش اعتراض شدیدی به داور داشت، در نیمه دوم وقتی دید حتی نمی توانددر جایگاهی مستقر شود که به زمین نزدیک است، خشمش بیشتر شد و فریادهایش تمام ورزشگاه را دربرگرفت.

او که از داوری مسابقه بشدت ناراحت بود، مدام فریاد می زد که «جلوی همه شما می ایستم» و سعی داشت با این جملات عصبانیتش را علنی کند. وقتی داور عارف غلامی را نیز از زمین اخراج کرد و استقلال 9 نفره شد، مجیدی دیگر توان آرام بودن نداشت و اوج خشم خود را به نمایش گذاشت. جایی که بعد از اخراج غلامی تا پایان مسابقه خطاب به سیدعلی می گفت: «اقای داور! سومین کارت قرمز را هم زودتر نشان بده، وقت رو به اتمام است».

شاید هواداران استقلال با توجه به نبود خبرنگاران و تماشاگران داخل فولاد آرنا خیلی از اتفاقات داخل ورزشگاه باخبر نشدند اما آنهایی که دیشب در ورزشگاه مدرن اهواز حاضر بودند، یکی از عصبانی ترین مجیدی های تاریخ را مشاهده کردند. مربی ای که از کم شدن تعداد بازیکنان تیمش توسط داور عصبانی است و بابت اینکه توان تیمش در مصاف با تیم قدرتمند فولاد کم شده به مرز کلافگی رسیده است. فرهاد دیشب خاص ترین و ناراحت ترین بود، به همین خاطر هم آن جملات عجیب را بر زبان آورد، اتفاقی که شاید با گزارش مهدی سیدعلی به کمیته انضباطی برایش گران تمام بشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxj5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال–فولاد/ بدون گل تا پایان نیمه اول