تاریخ انتشار: 1399/04/05 23:26
کد خبر: 60480

کار تراکتورسازی سخت تر از قبل شد!

با اضافه شدن فولاد به جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی، کار تراکتور برای حضور در بین چهار تیم نخست سخت تر از قبل شده است.
کار تراکتورسازی سخت تر از قبل شد!

شب گذشته فولاد استقلال را شکست داد تا با 36 امتیاز بالاتر از شهرخودروی 35 امتیاز و با یک امتیاز کمتر از سپاهان و تراکتور، در رده پنجم قرار بگیرد. این در حالی است که صنعت نفت آبادان هم با 33 امتیاز در بین 7 تیم نخست قرار دارد و خود را مدعی کسب سهمیه آسیایی می‌داند.

در این بین پرسپولیس شانس اصلی کسب یکی از سهمیه های لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود. شاید حتی قهرمانی این تیم نیز دور از ذهن نباشد و تیم های دیگر یعنی سپاهان، تراکتور، استقلال، فولاد، شهرخودرو و صنعت نفت باید برای سه سهمیه دیگر تلاش کنند؛ هرچند که نفت مسجدسلیمان هم که در نیمه نهایی جام حذفی حضور دارد، یکی از کاندیدای حضور در ACL 2021 به حساب می‌آید.

نکته جالب این که از بین این تیم ها، تراکتور بازی های به مراتب سخت تری را پیش رو دارد. آن ها باید با صنعت نفت، استقلال، سپاهان، شهرخودرو و فولاد دیدار کنند که سه بازی از این جمع خارج از خانه خواهد بود؛ از جمله بازی آخر در گرمای اهواز مقابل شاگردان نکونام. آمار ناامیدکننده برای هواداران تراکتور این است که تی تی ها در نیم فصل اول از این 5 بازی تنها شش امتیاز کسب کردند.

علاوه بر این، تیم سرخپوش تبریزی با جدایی یک خارجی، غیبت دو ستاره و مصدومیت سه بازیکن مواجه است و همین موضوع مسئولیت دو کاپیتان تیم ملی یعنی احسان حاج صفی و مسعود شجاعی را در تیم تراکتور بیشتر از قبل کرده است. شجاعی البته از بازی با نساجی محروم است و در مقابل صنعت نفت به میادین بازخواهد گشت و باید در برابر تیم سابق، بدرخشد.

تراکتور فصل گذشته نیز نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و حالا یاران شجاعی و حاج صفی باید با کسب نتایج درخشان در بازی های پیش رو جایگاه خوبی را در لیگ برتر رقم بزنند و رضایت هواداران را جلب کنند که در غیر این صورت در ادامه کار برایشان سخت تر از قبل هم خواهد شد. البته شاگردان الهامی با کسب قهرمانی در جام حذفی هم می‌توانند به آسیا برسند اما طبیعتا تراکتور یکی از چهار قطب فوتبال ایران است، باید در بین تیم های بالانشین لیگ برتر هم قرار بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eaxyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال تهدید کرد؛ کناره گیری از لیگ برتر!