تاریخ انتشار: 1399/04/06 16:27
کد خبر: 60453

علیپور: هدف اول ما لیگ برتر و بعد جام حذفی است

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آماده بازی با پیکان هستیم تا بتوانیم اولین گام را بعد از چند ماه تعطیلی لیگ برتر محکم برداریم.
 علیپور: هدف اول ما لیگ برتر و بعد جام حذفی است

و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس،‌ علی علیپور در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی با پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر که روز یکشنبه برگزار می‌شود گفت: خداراشکر وضعیت خوبی داریم. بعد از اتفاقاتی که کل کشور را درگیر ویروس کرونا کرد دوباره تمرینات را زیر نظر کادرفنی آغاز کردیم و الان شرایط بدنی ما خیلی خوب است.

وی ادامه داد: ۴ بازی تدارکاتی انجام دادیم تا به شرایط مسابقه نزدیک شویم و فکر می‌کنم تا حدود زیادی از کار‌های تاکتیکی مد نظر کادرفنی را در زمین انجام داده‌ایم. در حال حاضر آماده بازی با پیکان هستیم تا اولین گام را بعد از چند ماه تعطیلی لیگ برتر محکم برداریم تا بتوانیم در ادامه بازی‌ها روند خوبی برای قهرمانی در پیش بگیریم. امیدوارم با برد در این بازی با روحیه بالایی جلو برویم و به همین دلیل از اولین بازی باید برای بردن و کسب ۳ امتیاز بجنگیم.

علیپور در مورد شرایط تیم پیکان که این روز‌ها در قعر جدول است افزود: پیکان تیم خوبی است، اما شرایط این تیم به گونه‌ای است که چیزی برای از دست دادن ندارد. پیکان بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و در هر پست از بازیکنان خوبی بهره می‌برد، اما شرایط آنها به گونه‌ای است که حالا در انتهای جدول هستند. مطمئناً آنها برای بردن به زمین می‌آیند و ما نباید از تیم خوب پیکان غافل شویم. هم ما و هم پیکان نیاز به امتیاز این بازی داریم و به نظرم بازی سختی خواهد بود هر چند که اگر بتوانیم خواسته‌های کادرفنی را در زمین انجام دهیم گرفتن سه امتیاز سخت نخواهد بود.

مهاجم تیم پرسپولیس در واکنش به شکست استقلال مقابل فولاد و اینکه فاصله امتیازی تیم‌ها در جدول مثل گذشته باقی مانده اظهار داشت: اختلاف امتیاز همان ۱۰ امتیاز ماند، اما ما در کل روی این اصول پایبند هستیم که در زمین کار خودمان را می‌کنیم و توجهی به نتایج سایر تیم‌ها نداریم. البته درست است که نتایج تیم‌های دیگر هم تعیین‌کننده خواهد بود، اما ما متکی به خودمان هستیم و برای موفقیت باید بازی‌های خودمان را ببریم.

علیپور افزود: شرایط ما در حال حاضر خوب است و بازیکنان وضعیت تیم را درک می‌کنند. از روز اول که به تمرینات برگشتیم آن چیز‌هایی که کادرفنی می‌خواست را انجام دادیم و همه این مسائل دست به دست هم داده تا کادرفنی رضایت خوبی از وضعیت پرسپولیس داشته باشد.

مهاجم شماره ۷۰ تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شرایط خودت برای این بازی چگونه است گفت: من هم مثل سایر بازیکنان، تمرینات کادرفنی را انجام دادم و حتی از تمرینات اختصاصی غافل نشدم. خوشبختانه شرایط خیلی خوبی دارم و انگیزه بالایی هم برای حضور دوباره در مسابقات به دست آوردم که این مسائل به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم در مسیر سختی که تا پایان لیگ باقی مانده را به خوبی انجام دهیم.

علیپور در خصوص دوری چند ماهه از مسابقات و اینکه این مسئله چقدر می‌تواند روی عملکرد پرسپولیس تاثیر گذار باشد ادامه داد: به هر حال این شرایط برای همه تیم‌ها وجود دارد، اما کادرفنی به همین دلیل بازی‌های تدارکاتی را برگزار کرد تا ما در شرایط بازی بمانیم. در چهار بازی دوستانه هم که انجام دادیم عملکرد خوبی داشتیم هرچند که می‌دانیم بازی رسمی با بازی تدارکاتی زمین تا آسمان تفاوت دارد، اما ما برای رسیدن به نتیجه نتایج قابل قبول باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی درباره اینکه در ۹ بازی باقی مانده پرسپولیس در لیگ برتر چقدر برای خودش شانس گلزنی و بالابردن آمار گلزنی قائل است اظهار داشت: من به این مسئله امیدوارم، اما همه مهاجمان هدف‌شان گل زدن است هر چند که برای من مهمترین هدف، موفقیت تیم است، اما در روند بازی هر چه پیش بیاید همان کار را انجام خواهیم داد. نه تنها برای من بلکه برای همه بازیکنان پرسپولیس، موفقیت تیم در اولویت قرار دارد و باید هر طور شده تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم و این مسئله به جز کمک همه اعضای تیم به دست نخواهد آمد.

علیپور در مورد اینکه پرسپولیس امسال چه چشم‌اندازی دارد و همانند سال گذشته به دنبال دبل در قهرمانی است اظهار داشت: نخستین هدف ما که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم قهرمانی در لیگ برتر است و سپس به جام حذفی فکر می‌کنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و روی بازی‌های خودمان تمرکز می‌کنیم تا بتوانیم افتخارآفرین شویم. این را هم در نظر داشته باشید که ما در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داریم و باید آنجا هم بتوانیم روند خوبی داشته باشیم تا به هدفمان برسیم؛ هر چند که کار آنجا سخت است. در کل به نظرم با تلاش می‌توانیم در رقابت‌های پیش‌رو به موفقیت برسیم، اما همانطور که گفتم نگاه اول ما به لیگ برتر است و سپس به دنبال قهرمانی در جام حذفی خواهیم بود تا دل هواداران شاد شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ampbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تعطیلی لیگ، بدترین تصمیم ممکن است/ کمی تحمل داشته باشید لطفا!